Spamtråd M+S

Undrar vad våran morderator har lyckats med nu? :va

olycka_929430l.jpg

dricka bourbon, grilla entrecoté, dricka mer bourbon, dricka en annan bourbon än den man drack innan, dricka lite Pepsi Max.
Jag försökte faktiskt ringa och se om det fanns något intresse i detta.. men herrn behagade inte svara, antog att han gjorde konstgjord andning alá död R6 ;)

Jag är dock fortfarande övertalningsbar :hihi

Haha, ja åker man till stenkullen så är man ju obehagligt nära STHEL tältet :rolleyes: så jag håller mig långt borta :hihi

Nu har jag målat alla fogarna i badrummet så de är vita och fina, samt hängt upp en lampa i sovrummet. Som om inte detta vore nog gott folk, så har jag även målat köksskåpen och skruvat ur skjutdörrarna, så nu är det bara tapetsering av dessa kvar att göra :)

Varit inblandad i många hojköp denhär veckan.

måndag: hjälpte en kompis att hämta en KX450F -08
onsdag: köpte mig en TL1000S
Fredag: hjälpte till att hämta en RD350

Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!

Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!

Håller med, Dom är kanonbra!

dom är grymma!:yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...