Spamtråd M+S

Lounge va trevligt när vi va där sist :)

Hahaha. Jag vill minnas en viss herre som jobbade med Jessan tror jag, med backslick:hihi han kunde inte prata om annat än sin feta klocka :rofl

Han jobbar för en konkurrent till mig :mattias
Det var väl även en kille där som pratade hoj… alltså trampcykel :D

Kom precis på mig själv med att tycka att det är kul att jobba idag. Sitter och uppdaterar ritningar vilket känns som om man faktisk gör något i stället för att skriva en massa mail, gå på möten och försöka förstå snurriga dokument.

Efter att ha lyssnat på 2 Nickelbackskivor gick jag nu över till Twisted Sisters "Big hits and nasty cuts" :Rockbanan
 
Fredag - EXAMEN - party!!!!!! :banana

men hur fan kommer man hem från stenungsbaden:näsblod

Brukar inte vara nåt problem att hitta nån att sova hos där ... :D

edit: GRATTIS till examen!

Frågan är väl när man har lust att jobba över huvud taget... :näsblod

Jag har varit "ledig" i över 8 månader och har ingen lust att jobba ändå...
 
Last edited:
Han jobbar för en konkurrent till mig :mattias
Det var väl även en kille där som pratade hoj… alltså trampcykel :D

Kom precis på mig själv med att tycka att det är kul att jobba idag. Sitter och uppdaterar ritningar vilket känns som om man faktisk gör något i stället för att skriva en massa mail, gå på möten och försöka förstå snurriga dokument.

Efter att ha lyssnat på 2 Nickelbackskivor gick jag nu över till Twisted Sisters "Big hits and nasty cuts" :Rockbanan
Jag skulle vilja påstå att det faktiskt va Marks bror, han med cykeln... Han hade även glömt vika ner det ena byxbenet efter cykelturen :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top