Spamtråd M+S

hur är det om man kör utan skyllt fast har med sig den i ryggsäcken, polisen stannar en och man påstår att man "tappat den och är på väg hem"? kanske dom kan ha översyn, eller blir det böter i vilket fall?

hur är det om man kör utan skyllt fast har med sig den i ryggsäcken, polisen stannar en och man påstår att man "tappat den och är på väg hem"? kanske dom kan ha översyn, eller blir det böter i vilket fall?

Beror nog helt hur polisen ær. Men du ær nog knappast førsta motarden dom stoppar med diverse bortførklaringar på varfør skylten e borta :D

Nu låter jag säkert som en surkärring men varför köra utan plåt?
Då drar man ju bara åt sig en massa onödig (negativ) uppmärksamhet...

Nu låter jag säkert som en surkärring men varför köra utan plåt?
Då drar man ju bara åt sig en massa onödig (negativ) uppmärksamhet...

Fast om man har en motard ser det ju mer ut som en moppe så det är nog kanske ingen som reagerar då heller?:D

själv blir jag väldigt misstänksam när man ser en hoj utan skylt, tänker genast STULEN, så passa dig om du är ute och kör utan skylt så inte SH mobben kommer och kör över dig med en buss eller något :hihi

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7