Spamtråd M+S

hur är det om man kör utan skyllt fast har med sig den i ryggsäcken, polisen stannar en och man påstår att man "tappat den och är på väg hem"? kanske dom kan ha översyn, eller blir det böter i vilket fall?
 
hur är det om man kör utan skyllt fast har med sig den i ryggsäcken, polisen stannar en och man påstår att man "tappat den och är på väg hem"? kanske dom kan ha översyn, eller blir det böter i vilket fall?


Beror nog helt hur polisen ær. Men du ær nog knappast førsta motarden dom stoppar med diverse bortførklaringar på varfør skylten e borta :D
 
hur är det om man kör utan skyllt fast har med sig den i ryggsäcken, polisen stannar en och man påstår att man "tappat den och är på väg hem"? kanske dom kan ha översyn, eller blir det böter i vilket fall?

Nu låter jag säkert som en surkärring men varför köra utan plåt?
Då drar man ju bara åt sig en massa onödig (negativ) uppmärksamhet...
 
Nu låter jag säkert som en surkärring men varför köra utan plåt?
Då drar man ju bara åt sig en massa onödig (negativ) uppmärksamhet...

Fast om man har en motard ser det ju mer ut som en moppe så det är nog kanske ingen som reagerar då heller?:D
 
själv blir jag väldigt misstänksam när man ser en hoj utan skylt, tänker genast STULEN, så passa dig om du är ute och kör utan skylt så inte SH mobben kommer och kör över dig med en buss eller något :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top