Spamtråd M+S

Gött släpp med framhjulet man fick imorse. Om det berodde på nya framdäcket eller nåt skit på vägen vet jag inte. Var allafall i den skarpa svängen efter götaälvbron på fastlandssidan. Där vaknade man till lite..
 
Gött släpp med framhjulet man fick imorse. Om det berodde på nya framdäcket eller nåt skit på vägen vet jag inte. Var allafall i den skarpa svängen efter götaälvbron på fastlandssidan. Där vaknade man till lite..

I högerfilen in mot stan i långa kurvan var det en blöt rand i måndags, vet dock ej om det var där du körde? Körde själv åt andra hållet och vet ej om det var vatten eller något annat...
 
I högerfilen in mot stan i långa kurvan var det en blöt rand i måndags, vet dock ej om det var där du körde? Körde själv åt andra hållet och vet ej om det var vatten eller något annat...

Låg längst till höger i vänsterfilen kan man säga. Siktade in mig mellan två bilar som väntade på grönt.
 
SD är och hälsar på vid mitt jobb. Det är omöjligt att höra vad dom säger. Är väl lika bra det :hihi

[YOUTUBE-ID]QetP_WD2wHM[/YOUTUBE-ID]
 
Nope, sitter på kontoret i Brunnsparken. Första parkett när spårvagnar krockar och SD försöker ha möten.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top