Spamtråd M+S

Jahapp, inbrott i mitt garage. Som tur var hade dom inte snott hojen, dom hade bara hunnit dra av överdraget som jag har över hojen. Hade bråttom imorse så jag kollade inte upp allt. Nu blir det väl dags att köpa ny kätting och ett 3e lås till hojen.
Det stog en ducati precis brevid men den var orörd...
 
Jahapp, inbrott i mitt garage. Som tur var hade dom inte snott hojen, dom hade bara hunnit dra av överdraget som jag har över hojen. Hade bråttom imorse så jag kollade inte upp allt. Nu blir det väl dags att köpa ny kätting och ett 3e lås till hojen.
Det stog en ducati precis brevid men den var orörd...

Undra varför... vem vill ha en ducati... :)
 
jag har problem med min pheta radio på jobbet. Den brukar bara funka mellan 07,30 och 9,00. Sen brusar det och piper i den resten av dagen. Vad kan vara fel?
 

Bifogat

  • radio.JPG
    radio.JPG
    25.4 KB · Visningar: 36
Var finns goaste stället med billig öl, uteservering och åldersgräns under 20 i centrala gbg? :)
 
Rockbaren hade åldergräns 18, men dom bytte den till 20 i år om jag inte missminner mig.
Ofan, men 20 brukar funka om man ser snäll ut och visar alla pappas tusenlappar :rolleyes:


Någon som varit på The Queen? Skulle tydligen vara ngn engelskinspirerad bar/pub med sport.
 
jaha då har man lyckats med konststycket att lägga hojen i backen för första gången :huvet blir inget säve för min del utan samtal med försäkringsbolag och verkstad istället. Kul start på helgen eller inte..... bajskorv!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top