Spamtråd M+S

Jahapp, inbrott i mitt garage. Som tur var hade dom inte snott hojen, dom hade bara hunnit dra av överdraget som jag har över hojen. Hade bråttom imorse så jag kollade inte upp allt. Nu blir det väl dags att köpa ny kätting och ett 3e lås till hojen.
Det stog en ducati precis brevid men den var orörd...

Jahapp, inbrott i mitt garage. Som tur var hade dom inte snott hojen, dom hade bara hunnit dra av överdraget som jag har över hojen. Hade bråttom imorse så jag kollade inte upp allt. Nu blir det väl dags att köpa ny kätting och ett 3e lås till hojen.
Det stog en ducati precis brevid men den var orörd...

Undra varför... vem vill ha en ducati... :)

jag har problem med min pheta radio på jobbet. Den brukar bara funka mellan 07,30 och 9,00. Sen brusar det och piper i den resten av dagen. Vad kan vara fel?

Bifogat

• radio.JPG
    radio.JPG
    25.4 KB · Visningar: 36
Var finns goaste stället med billig öl, uteservering och åldersgräns under 20 i centrala gbg? :)

Rockbaren hade åldergräns 18, men dom bytte den till 20 i år om jag inte missminner mig.
Ofan, men 20 brukar funka om man ser snäll ut och visar alla pappas tusenlappar :rolleyes:

Någon som varit på The Queen? Skulle tydligen vara ngn engelskinspirerad bar/pub med sport.

jaha då har man lyckats med konststycket att lägga hojen i backen för första gången :huvet blir inget säve för min del utan samtal med försäkringsbolag och verkstad istället. Kul start på helgen eller inte..... bajskorv!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman