Spamtråd M+S

Fan va gött....
Särövägen...över till lindome...anneberg...hällingsjö...sätila...
Bombrepa med stumhåll södra lygnern (yeah right) :D
Och hem över Särö. RIKTIGT skön sväng idag!! :tummenupp
 
För oss som gillar lite hårdare än hårdrock....
Har gillat Old Man´s Child länge men med senaste plattan har dom nog faen gjort en milstolpe i metalboken....

Old Man's Child - Slaves Of The World


...Norge har annat än olja tydligen....:D
 
Fan va gött....
Särövägen...över till lindome...anneberg...hällingsjö...sätila...
Bombrepa med stumhåll södra lygnern (yeah right) :D
Och hem över Särö. RIKTIGT skön sväng idag!! :tummenupp

Men inte ville du stanna o säga hej på hällingsjömacken inte... Såg dig passera!
Vi ses nån annan dag :)
 
Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min :)

Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor:)
 
Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min :)

Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor:)

Kom hem till mig och gräv upp lite buskar imorgon så får kroppen bra motion. Det är så jag gör för att komma i mitt storlek 44 ställ.
Då kan du slopa pulverdrinkar och middag på bara sallad.
 
Gott man slockna vid 22 igår och vakna nu.. :)
Snart dags att åka till Sisjön och ta sig en löprunda :banana
 
Men inte ville du stanna o säga hej på hällingsjömacken inte... Såg dig passera!
Vi ses nån annan dag :)

Försökte kolla om man kände igen ngn men icke, så du har bytt båge minsann :yoparty

Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min :)

Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor:)

Grymt!! Har själv tappat geisten helt....får rycka upp mig!
Keep it up!! :tummenupp
 
Last edited:
*suck* Lilla Iga, kaninen är skendräktig och rycker av sig pälsen och lägger i ett hörn i buren för att bygga bo.
Hon låter och "arbetar" oavbrutet, och springer i köket för att hitta grejer att bygga med.

Det är väl OK, mest hon som ser knäpp ut, men hon kan väl låta bli att käka upp pälsen på Virus, den andra kaninen iaf! Han ser ju livrädd ut så fort hon kommer fram, sen springer dem som hund och katt-jage.

ojojoj... vilka djur...
 
*suck* Lilla Iga, kaninen är skendräktig och rycker av sig pälsen och lägger i ett hörn i buren för att bygga bo.
Hon låter och "arbetar" oavbrutet, och springer i köket för att hitta grejer att bygga med.

Det är väl OK, mest hon som ser knäpp ut, men hon kan väl låta bli att käka upp pälsen på Virus, den andra kaninen iaf! Han ser ju livrädd ut så fort hon kommer fram, sen springer dem som hund och katt-jage.

ojojoj... vilka djur...

Ja, se fruntimmer.. :3freak
 
Ang olyckor, det låg en hoj och brann riktigt ordentligt ungefär 1km ifrån 156an i riktning mot Härryda vid 18-tiden. Någon som vet hur de gick för föraren? Såg inga som såg ut som MC-buret folk på plats när vi passera.
Hoppas det gick bra med föraren iaf.
 

Bifogat

  • Olycka.JPG
    Olycka.JPG
    152 KB · Visningar: 44
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top