Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Har det fortfarande, ska jobba på onsdag och hela sommaren. Kommer se mycket av vårat vackra land som andra missarTänkt vad många ställen du fick se när du hade det där jobbet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har det fortfarande, ska jobba på onsdag och hela sommaren. Kommer se mycket av vårat vackra land som andra missarTänkt vad många ställen du fick se när du hade det där jobbet![]()
Lunch![]()
:twittra
som när du fick smeka lite på min stora....
Fast får se om jag kommer i skinnstället eller ej först... 
Lunch![]()
:twittra
är det en bankdag imon eller helgdag?
Fan va gött....
Särövägen...över till lindome...anneberg...hällingsjö...sätila...
Bombrepa med stumhåll södra lygnern (yeah right)![]()
Och hem över Särö. RIKTIGT skön sväng idag!!![]()
Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min
Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor![]()

Gott man slockna vid 22 igår och vakna nu..
Snart dags att åka till Sisjön och ta sig en löprunda![]()
Men inte ville du stanna o säga hej på hällingsjömacken inte... Såg dig passera!
Vi ses nån annan dag![]()

Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min
Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor![]()
*suck* Lilla Iga, kaninen är skendräktig och rycker av sig pälsen och lägger i ett hörn i buren för att bygga bo.
Hon låter och "arbetar" oavbrutet, och springer i köket för att hitta grejer att bygga med.
Det är väl OK, mest hon som ser knäpp ut, men hon kan väl låta bli att käka upp pälsen på Virus, den andra kaninen iaf! Han ser ju livrädd ut så fort hon kommer fram, sen springer dem som hund och katt-jage.
ojojoj... vilka djur...

Det är väl ingen härifrån som kört omkull ute i Jonsered va?
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=488495

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |