Spamtråd M+S

Norge måste vara europas sista öststatsland! Det är ju smått omöjligt att få nåt gjort här! Jag har försökt betala hyran i två dagar, ränt runt på en massa banker, pratat med bostadsbolaget (Naturbetong AS).:huvet

haha, har 3år gammal restskatt från norge jag inte kan betala för när man väl får tag på detdär likningskontoret fattar dem inte va IBAN nummer är :)

sista soviet-staten kallas det ju :D

Du får 1 pluspoäng:pannkyss

:bockarochbugar :tihihi

På fredagar ska man vila upp sig så man orkar med att köra hoj hela lördagen :mattias

Nej på lördag ska man åka buss till Oxford och kolla på coooola universitet(kan man söka via studera.nu?:rolleyes: ), käka indiskt som smakar skosula, svepa en pint på puben och sedan rusa genom byn till hembussen igen :heltslutochvillbaraspy

:go´natt

Nej på lördag ska man åka buss till Oxford och kolla på coooola universitet(kan man söka via studera.nu?:rolleyes: ), käka indiskt som smakar skosula, svepa en pint på puben och sedan rusa genom byn till hembussen igen :heltslutochvillbaraspy

Dom har jag redan varit kollat på, kollade några i Camebridge med. Det slutade med högskolan i Halmstad.:D

Det är minsann inga små problem man kan stöta på en söndag som denna.

Kylen är lixom helt full. Och det är INTE av öl och sprit. Jösses, hur löser man sånna problem när man är mätt?
Är man full är det inget problem att dricka öl... men nu!? :va

Det är minsann inga små problem man kan stöta på en söndag som denna.

Kylen är lixom helt full. Och det är INTE av öl och sprit. Jösses, hur löser man sånna problem när man är mätt?
Är man full är det inget problem att dricka öl... men nu!? :va

Ett sånt jävla kaos!

Värsta godisaffären man hitta i gamlestan :yoparty
Hittade bl.a WHAM där, skitgod cola-liknade godis som jag åt mkt som liten men haft svårt att hitta på senare tid.. Nu köpte jag på mig en bunt. Tryckt i mig en del så fick kramp i käken. Snart blir de att försöka trycka i sig lite fler.
Fan va gott :hoppa

Bifogat

• Copy of IMAGE_049.jpg
    Copy of IMAGE_049.jpg
    219.3 KB · Visningar: 43
  • Copy of IMAGE_051.jpg
    Copy of IMAGE_051.jpg
    144.7 KB · Visningar: 32
Värsta godisaffären man hitta i gamlestan :yoparty
Hittade bl.a WHAM där, skitgod cola-liknade godis som jag åt mkt som liten men haft svårt att hitta på senare tid.. Nu köpte jag på mig en bunt. Tryckt i mig en del så fick kramp i käken. Snart blir de att försöka trycka i sig lite fler.
Fan va gott :hoppa

Den gamla preem-macken eller? Såg att det skulle öppna nåt där. Farligt farligt, jag passerar där varje dag :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman