Spamtråd M+S

Norge måste vara europas sista öststatsland! Det är ju smått omöjligt att få nåt gjort här! Jag har försökt betala hyran i två dagar, ränt runt på en massa banker, pratat med bostadsbolaget (Naturbetong AS).:huvet
 
haha, har 3år gammal restskatt från norge jag inte kan betala för när man väl får tag på detdär likningskontoret fattar dem inte va IBAN nummer är :)

sista soviet-staten kallas det ju :D
 
Du får 1 pluspoäng:pannkyss

:bockarochbugar :tihihi

På fredagar ska man vila upp sig så man orkar med att köra hoj hela lördagen :mattias

Nej på lördag ska man åka buss till Oxford och kolla på coooola universitet(kan man söka via studera.nu?:rolleyes: ), käka indiskt som smakar skosula, svepa en pint på puben och sedan rusa genom byn till hembussen igen :heltslutochvillbaraspy

:go´natt
 
Nej på lördag ska man åka buss till Oxford och kolla på coooola universitet(kan man söka via studera.nu?:rolleyes: ), käka indiskt som smakar skosula, svepa en pint på puben och sedan rusa genom byn till hembussen igen :heltslutochvillbaraspy

Dom har jag redan varit kollat på, kollade några i Camebridge med. Det slutade med högskolan i Halmstad.:D
 
Det är minsann inga små problem man kan stöta på en söndag som denna.

Kylen är lixom helt full. Och det är INTE av öl och sprit. Jösses, hur löser man sånna problem när man är mätt?
Är man full är det inget problem att dricka öl... men nu!? :va
 
Det är minsann inga små problem man kan stöta på en söndag som denna.

Kylen är lixom helt full. Och det är INTE av öl och sprit. Jösses, hur löser man sånna problem när man är mätt?
Är man full är det inget problem att dricka öl... men nu!? :va

Ett sånt jävla kaos!
 
Värsta godisaffären man hitta i gamlestan :yoparty
Hittade bl.a WHAM där, skitgod cola-liknade godis som jag åt mkt som liten men haft svårt att hitta på senare tid.. Nu köpte jag på mig en bunt. Tryckt i mig en del så fick kramp i käken. Snart blir de att försöka trycka i sig lite fler.
Fan va gott :hoppa
 

Bifogat

  • Copy of IMAGE_049.jpg
    Copy of IMAGE_049.jpg
    219.3 KB · Visningar: 43
  • Copy of IMAGE_051.jpg
    Copy of IMAGE_051.jpg
    144.7 KB · Visningar: 32
Värsta godisaffären man hitta i gamlestan :yoparty
Hittade bl.a WHAM där, skitgod cola-liknade godis som jag åt mkt som liten men haft svårt att hitta på senare tid.. Nu köpte jag på mig en bunt. Tryckt i mig en del så fick kramp i käken. Snart blir de att försöka trycka i sig lite fler.
Fan va gott :hoppa

Den gamla preem-macken eller? Såg att det skulle öppna nåt där. Farligt farligt, jag passerar där varje dag :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top