Spamtråd M+S

Fiffan säger jag bara, ju närmre Sthlm man kommer desto mer snö är det... I Skövde fick jag kliva av tåget och hjilpa till med skottning framför så vi kunde fortsätta våran framfart :mad:

Jeffla skitväder!

Fiffan säger jag bara, ju närmre Sthlm man kommer desto mer snö är det... I Skövde fick jag kliva av tåget och hjilpa till med skottning framför så vi kunde fortsätta våran framfart :mad:

Jeffla skitväder!

:galen
Vad fick du för att du räddade SJ från att få totalstop?

:D Förvisso! "Hufvudstaden på pappret" menar jag, men iochmed att vi Göteborgare kommer upp så ska vi visa dom vilka det är som VERKLIGEN bestämmer..! :tungan

Skall iaf visa dom hur man svänger några bägare på korrekt vis. :fyllisar

Bokat resa idag åker till Thailand på söndag :tummenupp

Du är ju bara gör go. Vilken tid skall vi ses på flygplatsen och hur länge blir vi borta? :kär

Last edited:

Jeffla skitväder!

Jag tänker på Göte i snowroller :hihi

"Det är väl för fan inte meningen att vi ska skjuta upp er jävla buss för berget" :mad:

Cykelstyre;3998570 Du är ju bara gör go. Vilken tid skall vi ses på flygplatsen och hur länge blir vi borta? :kär[/QUOTE skrev:
22.15 lyfter planet så 20.00 blir bra på landvetter. :) 15 dagar blire. direktflyg både ner och hem :banana :fyllisar

Hmm.. Tre ambulanser, en brandbil och en snutbil vid en cykelbana utanför centralen nu. Kan inte se vad de gör tyvärr.

blääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Last edited:
Två inlägg på ett dygn? Spammas det bara från jobbdatorer eller..?
Nu ska jag sparka igång KTMen och dra och jobba en sväng

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back