Spamtråd M+S

Ne, men jag väntade på henne, vi hade bestämt att vi skulle gå och sola när hon kom hem, men så kom hon aldrig...

Jag tycker det är lite respektlöst att göra så, då kan man iallafall höra av sig och säga att man inte kommer hem direkt. Man slösar inte andras tid på det sättet!

Menar du att cheyer ibland säger saker men gör nått annat? Att dom inte riktig kan hålla tider?:skrämd

Då har man städat hela lägenheten, skurat alla golv och möblerat om lite i vardagsrummet, otroligt vad mycket tid man får över när man skippar träningen :)

Pantade mina ölburkar också, fick 47spänn, nästan så att det lönar sig att dricka öl :fyllisar

Då har man städat hela lägenheten, skurat alla golv och möblerat om lite i vardagsrummet, otroligt vad mycket tid man får över när man skippar träningen :)

Pantade mina ölburkar också, fick 47spänn, nästan så att det lönar sig att dricka öl :fyllisar
Vi har massa pantburkar här, och det är ganska mycket i pant på burkar mm i norge, sjukt nog. Jag kanske skulle pankta dem och köpa mig några budweisers, och om de andra frågar, så är det väl inte mer än rätt eftersom jag gick och pantade dem... :va

Vi har massa pantburkar här, och det är ganska mycket i pant på burkar mm i norge, sjukt nog. Jag kanske skulle pankta dem och köpa mig några budweisers, och om de andra frågar, så är det väl inte mer än rätt eftersom jag gick och pantade dem... :va

Do it :tummenupp

Åh, möblerat om! När har du visning? Ingår det sprit och mat?

Ska de bli dambesøk tro???:krama

Vet ni att de säger att saker är Dåligare... när dem menar sämre... :va och de stavar Växel, Vaeksel :3freak:

Stavas veksel :tummenupp http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbo...db%F8kene&ordbok=begge&s=n&alfabet=n&renset=j

Last edited:
Last edited:
My god, nu gråts det här i huset... :3freak:

saker tyder på att det kan vara något jag gjort, eller mao inte gjort, jag vet inte?! Men min kram va uppenbarligen inte välkommen iallafall... Filippa brukar va en "kram" människa, Jag är det inte.... :va

Ska man behöva ställa 100 frågor om vad som kan tänkas vara fel? Är det rimmligt att hon ska tro att jag tänker göra det? Det tänker jag inte.

Herregud, det känns som jag är i ett förhållande... och absolut inte under några omständigheter den sortens förhållande som jag vill bara i...

:va :va :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...