Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Vilket jävla gig!!!
VOLBEAT!!!
![]()
Jag var också på konsert igår, sjukt jeffla bra som fan alltså

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket jävla gig!!!
VOLBEAT!!!
![]()

Jag var också på konsert igår, sjukt jeffla bra som fan alltså![]()
Usch nej, ingen arj musik där jag var inte. Peter Jöbacks julekonsert var det jag var på, helt galet braVar du på samma konsert?
Hur går snuskmarknaden så här i recessionstider?Kom och handla porn och få hemlig present!
Hur går snuskmarknaden så här i recessionstider?

EDIT: Va fan, ser nu att mitt förra inlägg med stora dockor inte var uppskattat och plockade minuspoäng! Ska det vara så?

Ditt foregaende inlagg fick mig just att tappa matlusten![]()
EDIT: Va fan, ser nu att mitt förra inlägg med stora dockor inte var uppskattat och plockade minuspoäng! Ska det vara så?
Om försäljningen går trögt så är mitt hetaste marknadstips att fylla ett par stycken med helium och hänga i ett snöre utanför ingången, kanske även en klase i handen på Gustav II Adolf eller Kôpparmärra.Ska jag sätta upp dig på en Fatima Fong innan dom tar slut?![]()
Vet du vem det va som gav dig minus!? :bosse![]()
(om du klickar på "-1" så ser du vem som röstat)![]()
![]()
Jag såg att mitt -1 var borta
Ditt foregaende inlagg fick mig just att tappa matlusten![]()

Nu har jag druckit bira sen klockan 13 och ätit burgare. Det kan rekommenderas, inte så trångt på pubben och ingen skränig musik och man beger sig hemåt lullig tillsammans med alla andra julhandlande kollektivåkare![]()

Sånt julhandlande ska jag ha nästa helg, verkar jävligt soft.
Jag fick inte köpt några klappar, bara öl![]()
Idag ska jag kriga med alla andra, fan ta dem som är i vägen![]()
Julmust är gött!!!![]()
Spinky ligger och pluggar, en lördakväll, han tar skolan för alvarligt![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |