Spamtråd M+S

Är det i Bangkok just eller i hela landet? Tror jag har hört talas om detta :D

Allt som har med SEX att göra är totalt utspritt över hela detta land, när ni väl är på plats förstår ni vad jag menar, går inte att missa! :tungan
Och som tidigare nämt; SHOPPINGEN är galet bra, ta INTE med er mycket kläder ner. Risk för övervikt på vägen hem är hög!
Gud vad sugen man blir att åka dit igen... ni kommer garanterat ha det kanonbra där!:yoparty

Jefla tråkigt att inte kunna ut och köra lite. Fick ju lappen mot slutet av oktober och det har inte blivit mycket körning sedan dess... :rolleyes:

När brukar man ta första vårturen ungefär?

Jefla tråkigt att inte kunna ut och köra lite. Fick ju lappen mot slutet av oktober och det har inte blivit mycket körning sedan dess... :rolleyes:

När brukar man ta första vårturen ungefär?

Beror helt på vädret och pannbenet.

Jag har kört varje månad året runt. Dock inte med sporthoj. Då har den stått inne i dec. iaf.

Hittar du en fin vinterdag när asfalten är torr, så kan man ta på sig det varmaste man har för att få komma ut en liten sväng.

Annars är det nog nångång runt påsk det brukar börja lossna. Beror som sagt på vädret...o pannbenet ;)

Jag körde en sväng igår, självklart med Luciakronan kvar på hjälmen... man måste ju köra slut batterierna ;)

Som sagt varma kläder bara så funkar det ju fint att köra.. men greppet e ju inte det bästa så det vill till att man tar det lugnt med gasen

Allt som har med SEX att göra är totalt utspritt över hela detta land, när ni väl är på plats förstår ni vad jag menar, går inte att missa! :tungan
Och som tidigare nämt; SHOPPINGEN är galet bra, ta INTE med er mycket kläder ner. Risk för övervikt på vägen hem är hög!
Gud vad sugen man blir att åka dit igen... ni kommer garanterat ha det kanonbra där!:yoparty
Fyfan vilket bra land :rolleyes: Mark kommer uppenbarligen ælska det :hihi

Ja e me på :):tummenupp

Hur är det med Julafton, något firande då? :) jag kan tänka mej att ta mej en öl på senare kväll när man kommit loss från släkten ( något jag planerar att göra tidigt;) )

De låter också som en idé, jag har inga planer alls för julafton! Haha fan va deprimerande de låter egentligen *S*

Fan vad alla är anti jul då!

Är jag ensam om att tycka om denna tid? :va

Last edited:
Last edited:
Miss_Orchidee, starta en jul-ölar-tråd vet ja. Lite lättare och hålla sig uppdaterad än här i spamtråden tror jag. :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...