Spamtråd M+S

Eftersom det har varit skönt väder idag och man inte får köra hoj så valde jag att klippa gräset. Det har vuxit hej vilt i ca 6 veckor så jag fick klippa det två gånger för att få fason på det.

Äpplena är nerplockade och björnbärsbusken är nerklippt.

Bilen fick sig en tvätt så den blänker så fint som en Ford kan.

Snacka om att man varit Mulle-duktig.

Fick du göra allt det där för diktatorn (doktorn) men inte köra hoj :va
 
Gud så spännande, V.

Och även Nightrider har du spårat upp. Du ska få knåpa ihop en schysst TV tablå till mig så man inte missar nått toppen program

Man kanske ska ta sig en glass ikväll.
 
Gud så spännande, V.

Och även Nightrider har du spårat upp. Du ska få knåpa ihop en schysst TV tablå till mig så man inte missar nått toppen program

Man kanske ska ta sig en glass ikväll.


Det skall jag fixa :tummenupp

Ta en glass, det är du värd! :mattias
 
Jag behöver kemtvätta! Var är bästa stället? Gärna så centralt som möjligt.
 
Fy fan, vad jag är trött idag :trött :trött

Märkte i lördags att Thai Garden inte finns kvar längre :confused: Tråkigt, det var riktigt gott där.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top