Officiella spamtråden, höst-edition 1.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Ny tråd, nya löv på marken.

Det var lite halt att cykla på cykelbanan idag med de smala racerdäcken... Tur att det var tomt och jag inte behövde bromsa.

Pinsamt att bromsa vält med SPD-pedaler...
 
"If you bought Ericsson stocks for 100,000 kronor three years ago they would now be worth about 4,600 kronor. In you instead bought stocks from Song Networks, another telecommunication company, for the same 100,000 kronor you would only have 791 kronor worth of stocks today. However, if you were wise and went to the “bolaget” (the statecontrolled company for the sale of alcoholic beverages) and bought “starköl” (strong beer), drank them up, had a good time and today went to the store to get refund for the empty glass bottles you would get 6,741 kronor in return. That’s why they call the hobos at the market square for the A-team! :fyllisar
 
"If you bought Ericsson stocks for 100,000 kronor three years ago they would now be worth about 4,600 kronor. In you instead bought stocks from Song Networks, another telecommunication company, for the same 100,000 kronor you would only have 791 kronor worth of stocks today. However, if you were wise and went to the “bolaget” (the statecontrolled company for the sale of alcoholic beverages) and bought “starköl” (strong beer), drank them up, had a good time and today went to the store to get refund for the empty glass bottles you would get 6,741 kronor in return. That’s why they call the hobos at the market square for the A-team! :fyllisar

Klockers!
 
Den var rolig :D

Nu var lunchen avklarad! Var duktig och lagade mat I går. En gryta med bl a kyckling, purjolök, chili, samba oelek, kokosmjölk… Riktigt smaskigt :)

Mnjae. Jag fick bestämt 2st äpllen till lunch idag. Känner att kroppen börjar komma ikapp efter det mer stillasittande jobbet jag bytte till för ett par månader sedan...
 
Det går bra, jag ska laga minimoton nu i veckan så den kommer vara i toppskick åt dig.:tummenupp

Den lilla 39cc räcker inte för att bära min lekamen. Då klarar jag mig bättre på min 49cc.

Jadu, det känns som om du lyckades få sista ordet i den debatten, det bjuder jag på :tummenupp
 
gaah va tråkigt väder...orkade inte ens gå på jobbet idag...iofs berodde det nog mest på kroppen och inte vädret :)

snacka om att jag kommer ha höga krav den dagen jag ska bli "sambo" istället för "kombo" (iofs gäller de ju att hitta nån att lura först), jag kommer iaf ha sjuuukt höga krav, kaffe på sängen varje morron, massage ungefär varannan dag, lagad middag varje dag och massa goda hembakta kakor :)
hmm känns som jag kommer få va singel läääänge! :undrarvarförjagfickdenkänslan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top