Spamtråd M+S

Klockan 9 tänkte vi käka och dricka och ha trevligt på Whoopsi Daisy vid Weselgrensplaten. Är det någon som vill komma förbi så varsågod :)
Jag vill inte höra skräckhistorier om stället. Har inte varit där innan och vill uppleva det själv ;-)
 
Klockan 9 tänkte vi käka och dricka och ha trevligt på Whoopsi Daisy vid Weselgrensplaten. Är det någon som vill komma förbi så varsågod :)
Jag vill inte höra skräckhistorier om stället. Har inte varit där innan och vill uppleva det själv ;-)

:hej

Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..
 

Bifogat

  • IMG_3912.JPG
    IMG_3912.JPG
    66.6 KB · Visningar: 42
Var på O'learys igår och käkade ribs, till detta dracks tre (3) öl. Vaknade för en halvtimme sen, jättebakis. Hur fan går detta ihop? :va
 
Fettt !!

Jag måste väcka Jojoman ,han är Hasselhofs största fan.

Heftit!
Fråga honom då om han är med på ett gruppköp på T-shirtar där det står "Don´t Hassel the Hoff". Jag har längtat sååå efter en sådan tröja!




Diggar däckstjuten när han är ute på en en stor åker & sladdar runt. Only in Knight Rider :yoparty
 
Last edited:
Heftit!
Fråga honom då om han är med på ett gruppköp på T-shirtar där det står "Don´t Hassel the Hoff". Jag har längtat sååå efter en sådan tröja!




Diggar däckstjuten när han är ute på en en stor åker & sladdar runt. Only in Knight Rider :yoparty

HELVETE

Har jag missat the Hoff????:mad:
 
:hej

Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..

haha :lol

Nästan så att jag borde byta avatar :)

Tack själv för en trevlig kväll :tummenupp

Tackar också för en trevlig kväll!
Roligt att det dök upp endel folk :)

HELVETE

Har jag missat the Hoff????:mad:

Hof :confused:
Antagligen den bästa ölen i världen :öl
 
Last edited:
Gomorrn på eder alla. Fan va gött att sova länge. Eller kanske inte:näsblod Jävligt stelt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top