Tyvärr är det männen med slips på vägverket som bestämmer och inte gossarna på konsultföretagen med jeans och hjälmfrilla.
Men jag ska göra vad jag kan.
kan du inte rita curbs och lecafållor istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är det männen med slips på vägverket som bestämmer och inte gossarna på konsultföretagen med jeans och hjälmfrilla.
Men jag ska göra vad jag kan.
vårda ditt språk ungdjävel![]()
Är det någon som ska göra nåt skoj idag då?![]()
Vem är DuVem är du![]()
Ska du detSka du måla i helgen![]()
Har inte du detHar du målarfärg och pensel![]()
I Korea heter det väl ändåDet är hippiefest på Korea idag.

kan du inte rita curbs och lecafållor istället![]()
Klockan 9 tänkte vi käka och dricka och ha trevligt på Whoopsi Daisy vid Weselgrensplaten. Är det någon som vill komma förbi så varsågod
Jag vill inte höra skräckhistorier om stället. Har inte varit där innan och vill uppleva det själv ;-)

Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..
Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..


Var på O'learys igår och käkade ribs, till detta dracks tre (3) öl. Vaknade för en halvtimme sen, jättebakis. Hur fan går detta ihop?![]()
Han ser väl ut som vanligt![]()

Ja, men det är den snygga Sabaton-tröjan som jag ville fånga.![]()
Knight rider 0900![]()
Fettt !!
Jag måste väcka Jojoman ,han är Hasselhofs största fan.

Heftit!
Fråga honom då om han är med på ett gruppköp på T-shirtar där det står "Don´t Hassel the Hoff". Jag har längtat sååå efter en sådan tröja!
Diggar däckstjuten när han är ute på en en stor åker & sladdar runt. Only in Knight Rider![]()
Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..
haha![]()
Nästan så att jag borde byta avatar
Tack själv för en trevlig kväll![]()
HELVETE
Har jag missat the Hoff????![]()


Jävligt stelt|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |