Spamtråd M+S

jag orkar inte fråga eran farsa bosse så jag frågar dig ist.

godkänner du mig att bli din systers äkta maka och älska med henne i nöd och lust?:)
Det är tur att du är helt på det klara med vem som kommer bli fru av er två iaf :lol
Vad drog du för vals för att hon skulle ställa upp på det där?
En skål popcorn löser det mesta ;)

Duktiga värre har vi varit idag... varit ute och gått massa timmar = ont i fötterna och benen nu....
hmm ett råd till alla, om en kompis som ni pratar med i telefon säger att hon blivit förföljd på spårvagnen, fråga INTE om han satt bakom henne på vagnen med ett skratt.... det är tydligen INTE kul och dom kan bli sura....! :gnissla :rolleyes:

Nån som ska dricka öl på stan ikväll???? :yoparty

På livets irrvägar så hamnar man ibland på lite konstiga event,tex i dag var vi på Västra götalands orchideförening som hade någon form av utställning.

Där träffade vi tex med Bo ,som sålde lotter till oss och dessutom berättade en 30 år gammal historia om när hans son låg på sjukhus.

Tack Bo !

Sen såg vi även orchider gjora av bröddeg ( ja ni läste rätt) bröddeg,små filipinska/thai tanter som gjort orchider i just bröddeg,spännande !!

Ikväll på SVT2 visas ett program om Marks favvo film: Långt ner i halsen.

Så bänka er för en helkväl framför tv´n och SVT 2 :yoparty

Hur har du det med bruden på Tjörn?

Helt ok tror jag. Vi bråkade som fan i söndags/måndags, fast så pratade vi så var det rätt bra igen. Imorrn fyller jag år då hoppas jag på extra ligga, trycka na i tvåan eller nåt.

Va tråkigt det känns att skriva så lite på sh :( Jag har ju aldrig tid att hänga här längre :(

Helt ok tror jag. Vi bråkade som fan i söndags/måndags, fast så pratade vi så var det rätt bra igen. Imorrn fyller jag år då hoppas jag på extra ligga, trycka na i tvåan eller nåt.

Va tråkigt det känns att skriva så lite på sh :( Jag har ju aldrig tid att hänga här längre :(
Sexet efter man bråkat är det bästa, du lär få trycka henne i tvåan.:pannkyss

JoJoman på fel login

Skit i och bråka,bara tryck på henne i tvåan.

Fabrorn på rätt login.

Last edited:

När fasen flytta du till gbg? Trodde du hängde i ronneby eller borlänge typ?

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck