Spamtråd M+S

jag orkar inte fråga eran farsa bosse så jag frågar dig ist.

godkänner du mig att bli din systers äkta maka och älska med henne i nöd och lust?:)
Det är tur att du är helt på det klara med vem som kommer bli fru av er två iaf :lol
Vad drog du för vals för att hon skulle ställa upp på det där?
En skål popcorn löser det mesta ;)
 
Duktiga värre har vi varit idag... varit ute och gått massa timmar = ont i fötterna och benen nu....
hmm ett råd till alla, om en kompis som ni pratar med i telefon säger att hon blivit förföljd på spårvagnen, fråga INTE om han satt bakom henne på vagnen med ett skratt.... det är tydligen INTE kul och dom kan bli sura....! :gnissla :rolleyes:


Nån som ska dricka öl på stan ikväll???? :yoparty
 
På livets irrvägar så hamnar man ibland på lite konstiga event,tex i dag var vi på Västra götalands orchideförening som hade någon form av utställning.


Där träffade vi tex med Bo ,som sålde lotter till oss och dessutom berättade en 30 år gammal historia om när hans son låg på sjukhus.

Tack Bo !

Sen såg vi även orchider gjora av bröddeg ( ja ni läste rätt) bröddeg,små filipinska/thai tanter som gjort orchider i just bröddeg,spännande !!
 
Ikväll på SVT2 visas ett program om Marks favvo film: Långt ner i halsen.

Så bänka er för en helkväl framför tv´n och SVT 2 :yoparty
 
Hur har du det med bruden på Tjörn?

Helt ok tror jag. Vi bråkade som fan i söndags/måndags, fast så pratade vi så var det rätt bra igen. Imorrn fyller jag år då hoppas jag på extra ligga, trycka na i tvåan eller nåt.



Va tråkigt det känns att skriva så lite på sh :( Jag har ju aldrig tid att hänga här längre :(
 
Helt ok tror jag. Vi bråkade som fan i söndags/måndags, fast så pratade vi så var det rätt bra igen. Imorrn fyller jag år då hoppas jag på extra ligga, trycka na i tvåan eller nåt.



Va tråkigt det känns att skriva så lite på sh :( Jag har ju aldrig tid att hänga här längre :(
Sexet efter man bråkat är det bästa, du lär få trycka henne i tvåan.:pannkyss

JoJoman på fel login

Skit i och bråka,bara tryck på henne i tvåan.


Fabrorn på rätt login.
 
Last edited:
Helt ok tror jag. Vi bråkade som fan i söndags/måndags, fast så pratade vi så var det rätt bra igen. Imorrn fyller jag år då hoppas jag på extra ligga, trycka na i tvåan eller nåt.



Va tråkigt det känns att skriva så lite på sh :( Jag har ju aldrig tid att hänga här längre :(
När fasen flytta du till gbg? Trodde du hängde i ronneby eller borlänge typ?
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top