Spamtråd M+S

inga problem. jag lovar. dom accepterar inte mej där ändå.

Jag känner mig gammal...
var där och handla ett par öl. Tjejen framför såg ut att vara minst 30+ och innan hon ens han säga hej till kassörskan fick hon hosta upp legget.

Sen var det min tur, tänkte att nu är det bäst att börja fingra efter legget i plånkan ifall tanten i kassan ville se mitt fotograferade plyte, och så var det klart...
24år och redan gammal...

Jag känner mig gammal...
var där och handla ett par öl. Tjejen framför såg ut att vara minst 30+ och innan hon ens han säga hej till kassörskan fick hon hosta upp legget.

Sen var det min tur, tänkte att nu är det bäst att börja fingra efter legget i plånkan ifall tanten i kassan ville se mitt fotograferade plyte, och så var det klart...
24år och redan gammal...

För två år sen fick jag visa leg när jag skulle köpa snus på konsum. Då 25 år fyllda. Det hade jag givetvis inte med mig, och fick vackert pilla tillbaka dosan i den där snusautomaten. Vilket är snudd på omöjligt för den som testat.
:tummenupp

jag brukar oxå behöva lega:mad:

nekad har jag blivit oxå, för att köpa folkisar på konsum. och bara för att limez stog bakom mej i kön så skulle kossan neka mej.

jag tyckte vi kunde gå in igen och komma tillbaka och skulle låssas att jag inte känner honom. men de tyckte inte hon.

man blir förbannad:mad:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck