Spamtråd M+S

inga problem. jag lovar. dom accepterar inte mej där ändå.

Jag känner mig gammal...
var där och handla ett par öl. Tjejen framför såg ut att vara minst 30+ och innan hon ens han säga hej till kassörskan fick hon hosta upp legget.

Sen var det min tur, tänkte att nu är det bäst att börja fingra efter legget i plånkan ifall tanten i kassan ville se mitt fotograferade plyte, och så var det klart...
24år och redan gammal...
 
Jag känner mig gammal...
var där och handla ett par öl. Tjejen framför såg ut att vara minst 30+ och innan hon ens han säga hej till kassörskan fick hon hosta upp legget.

Sen var det min tur, tänkte att nu är det bäst att börja fingra efter legget i plånkan ifall tanten i kassan ville se mitt fotograferade plyte, och så var det klart...
24år och redan gammal...

För två år sen fick jag visa leg när jag skulle köpa snus på konsum. Då 25 år fyllda. Det hade jag givetvis inte med mig, och fick vackert pilla tillbaka dosan i den där snusautomaten. Vilket är snudd på omöjligt för den som testat.
:tummenupp
 
jag brukar oxå behöva lega:mad:

nekad har jag blivit oxå, för att köpa folkisar på konsum. och bara för att limez stog bakom mej i kön så skulle kossan neka mej.


jag tyckte vi kunde gå in igen och komma tillbaka och skulle låssas att jag inte känner honom. men de tyckte inte hon.

man blir förbannad:mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top