Spamtråd M+S

Fan också.

Gängpaj när jag skulle dra oljepluggen. Vilket sätt är bäst att lösa detta på? Inte så sugen på att riva motorn.

Hilfe!

Lipsill.
Det finns inget kallt väder bara dåliga kläder.
Jag har termo-inneställ till mina allväders mc-kläder. Det är hur varmt som helst. Funkar året om.

Sa jag att det var kallt, eller? Sa bara att det var den kallaste turen hitills (dags att börja klä på sig lite mer innan man ska ut, som du ungefär nämnde)... jag är nog en av dem sista som gnäller om att det snart är dags att ställa av för i år, det är ju långt kvar av säsongen ju:yoparty

Sa jag att det var kallt, eller? Sa bara att det var den kallaste turen hitills (dags att börja klä på sig lite mer innan man ska ut, som du ungefär nämnde)... jag är nog en av dem sista som gnäller om att det snart är dags att ställa av för i år, det är ju långt kvar av säsongen ju:yoparty

Var det kul att köra motorväg i 6 +grader?

Alltid kul att köra hoj:tummenupp Men ska nog börja ta med mig halva min garderob i ryggsäcken så man kan dra på sig en tröja eller fler...:näsblod

Ja fyfan, jag frös även om jag hade 3 tröjor och skinnjacka på det, och långkalsonger, mjukisbyxor och överdragsbyxor:näsblod

Sitter och kollar på Moto-GP sammandraget, några härliga sladdar när det regnar:yoparty Hade varit roligare utan TC dock:) Rossi leder efter 16 varv:yoparty

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul