Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Själv bandade man supermoton från igår![]()
Spelar du fortfarande in på VCR? I Sverige, 2008?
Jag har digitalbox med 160 GB hårddisk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Själv bandade man supermoton från igår![]()
Spelar du fortfarande in på VCR? I Sverige, 2008?
Jag har digitalbox med 160 GB hårddiskSatt och tajmade lite inspelningar fram i veckan. 7 avsnitt av Jakt och Fiske, 1 avsnitt av Supermoto Highlights, 2 avsnitt av Fifth gear och 1 avsnitt av Mythbusters
Riktigt praktiskt, kan gå 7 dagar framåt. Så gött att slippa passa tider för att se på TV. Och så kan man spola förbi reklamen
![]()
Vad är skiten med stort S om man vill rengöra och fixa skinnstället inför vintern? Jag har en rätt skaplig samling fula flewgår på mitt...
Vad är skiten med stort S om man vill rengöra och fixa skinnstället inför vintern? Jag har en rätt skaplig samling fula flewgår på mitt... Och om jag vill få mina vita stövlar vita igen, hur gör jag då?
Vad är skiten med stort S om man vill rengöra och fixa skinnstället inför vintern? Jag har en rätt skaplig samling fula flewgår på mitt... Och om jag vill få mina vita stövlar vita igen, hur gör jag då?
EKOL Lädertvål var skiten jag hittade i skåpet, och det fungerade rätt bra. Nu är stället rent och stövlarna är vita igen. Helt klart bra. Vad ska man ha för fetta då?Hittar du något så hör av dig!
Mitt ställ är RÄTT så sketet nu![]()
EKOL Lädertvål var skiten jag hittade i skåpet, och det fungerade rätt bra. Nu är stället rent och stövlarna är vita igen. Helt klart bra. Vad ska man ha för fetta då?![]()
Oj vad tjockt det var i schemat här ser jag nu. Märkligt.Om du har lite att göra så får du gärna komma hem till mig o skrubba ställ![]()
Limez, jag behöver se supermoton då jag missade den![]()
Helst även på min proj, hur löser vi det??
Snackar vi samma nu? Detta är på TV4 sport. Om ett par dagar. Har du inte den kanalen?
Det ska gå att sätta i en USB-sticka och föra över filer så det är nog inga problem med den biten, får bara lära mig hur man gör. Kanske kan bränna på skiva och skicka eller nått, eller om du har vägarna förbi med ett USB-minne![]()
Antar att Frölunda åker på stryk nu igen eller?Bara skit nu!![]()
Antar att Frölunda åker på stryk nu igen eller?![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |