Spamtråd M+S

läääääänk:tummenupp :yoparty :yoparty

Finns ingen tyvärr. Letade både på dc++ och torrent, men hittade sen på limewire. Nåt skumt filformat (raw eller vad det var) som jag sen konverterade till mp3. "The day that never comes" var dock inte med.. Aja.

Kan zippa ihop grejerna skicka på msn kanske..?

Här bjöds det faktiskt på champagne och prinsesstårta idag. :drool :)
Fyller du år eller nått annat festligt som jag missat? Eller firar ni bara Metallicas nya CD? :hihi

Jag har idag bara ætit 4 mackor, då jobbet bjuder på lunch på fredagarna. Och den hær fredagen slutar jag sent så jag børjar inte førrsen 12 då. Och då hade dem vart och handlat brød och pålægg. Dem jævla norrbaggarna kækar fan inte annat æn mackor, jag vill ha mat, jag håller på att svælta ju...

Dessutom fanns det bara 4 futtiga brødskivor kvar nær jag væl fick tid øver till lunch :mad:

Om blodsocret vart lågt hemma i sverige x antal ggr, så ær det rena mørdarblomman vi har hær i norge nu... Fyyyy satan :mad:

Fyller du år eller nått annat festligt som jag missat? Eller firar ni bara Metallicas nya CD? :hihi

Jag har idag bara ætit 4 mackor, då jobbet bjuder på lunch på fredagarna. Och den hær fredagen slutar jag sent så jag børjar inte førrsen 12 då. Och då hade dem vart och handlat brød och pålægg. Dem jævla norrbaggarna kækar fan inte annat æn mackor, jag vill ha mat, jag håller på att svælta ju...

Dessutom fanns det bara 4 futtiga brødskivor kvar nær jag væl fick tid øver till lunch :mad:

Om blodsocret vart lågt hemma i sverige x antal ggr, så ær det rena mørdarblomman vi har hær i norge nu... Fyyyy satan :mad:

i kombination med puckon till sambos...

kan de gå annat än åt helvete?:D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...