Spamtråd M+S

Hade du badanka och hajdräkt på dig? Själv har jag kört en jävligt go runda tillsammans med mookie och alming.

Ja, det var kul att rasta gammelhondan lite.
Dock kände jag att den förmodligen passar bättre ihop med de miljarders HD och Vulcans som stod vid fiket, än två betydligt sportigare V-twins.

Dags att spara lite så att jag kan skaffa en vettig hoj (nu när jag har dragkrok på bilen)

Ja, det var kul att rasta gammelhondan lite.
Dock kände jag att den förmodligen passar bättre ihop med de miljarders HD och Vulcans som stod vid fiket, än två betydligt sportigare V-twins.

Dags att spara lite så att jag kan skaffa en vettig hoj (nu när jag har dragkrok på bilen)

Din Honda gick fint på de kurviga vägarna. Det behövs ingen dragkrok vi får in minimotorsana så fint i bagaget på din fina bil.:tummenupp

Din Honda gick fint på de kurviga vägarna. Det behövs ingen dragkrok vi får in minimotorsana så fint i bagaget på din fina bil.:tummenupp

Och bagagerumsmattan är lätt att göra ren! :tummenupp

Värt att säga igen, är att det faktiskt är lite småkul att stressa runt 400an på de där vägarna, och känna att man ligger "lite på gränsen" för hur fort man vågar köra, och ändå bara maxar 110 :D och kränger som en brunstig tjur i kurvorna.

Kanske borde annordna en uthyrningsverksamhet av den hojen, för dem som borde lugna ner sig i trafiken, och kör hojar man inte har koll på hur fort man kör...
:affärsidé

God morgon! Vaknade för en timme sen:näsblod Hoppade en natt igen, somnade 19:30 ikväll:gnissla (jag har ditt anteckningsblock här Krillan, om du letar efter det):) :D :tummenupp

Frågan är väl vem som är tråkig, jag som gick och la mig eller du som inte lyckades underhålla mig tillräckligt för att jag skulle kunna hålla mig vaken? :whip :hihi

Kommer inte på något bra svar på det där:näsblod

Du vann:) :tummenupp :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul