Spamtråd M+S

nu har himlen öppnat sig ordentligt här i norrköping och körahojbegäret har försvunnit helt:)

Tänkte jag skulle uppgradera ryggskydd till ett Lidl som fick finfina testresultat i Bike. (Mitt nuvarande blev totalsågat). Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport? Annars funkar det väl eventuellt att ringa imorgon..

För övrigt är det toppen med semester, kass väder och avbrutet revben.
Jäkla jag att glömma skivlåset. :idiot

Ha en trevlig kväll!

Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport?

Dom brukar väl ha sina mc-veckor i april tror jag:va

Jag vaknade för 3 timmar sen:yoparty :gnissla
Det är lördag kväll. Polarna befinner sig en mil här ifrån. Jag har ingen hoj som jag kan/får köra. Ingen moped. Bussarna tillbaka hem från polarna slutar gå efter 00:00 och jag hatar att åka buss. Vad fan ska jag göra!? Orkar inte sitta och surfa SH en hel lördakväll som någon tragisk människa. Umgås med mina föräldrar? Nej, tråkigare än att surfa SH. Sätta mig vid datorn på övervåningen och dra igång något trevligt PC-spel? Vänta tills föräldrarna gått och lagt sig och ta ut den hoj jag inte får köra, och åka till polarna?

Vette fan om den friheten man får av att köra hoj är värd den fångenskap man hamnar i när man inte kan/får köra...

I-lands problem? Javisst, men det är fortfarande ett jobbigt problem.

Någon (i Kungsbacka:gnissla ) som vill leka?

:näsblod :)

Tänkte jag skulle uppgradera ryggskydd till ett Lidl som fick finfina testresultat i Bike. (Mitt nuvarande blev totalsågat). Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport? Annars funkar det väl eventuellt att ringa imorgon..

För övrigt är det toppen med semester, kass väder och avbrutet revben.
Jäkla jag att glömma skivlåset. :idiot

Ha en trevlig kväll!

du kan väl inte ha semester med brutet revben??

Är det någon här som vet om man är tvungen att ha fungerande ljustuta-funktion på hojen (vid besiktning då :rolleyes:)? Tänkte använda den knappen till nåt annat nämligen.

Är det någon här som vet om man är tvungen att ha fungerande ljustuta-funktion på hojen (vid besiktning då :rolleyes:)? Tänkte använda den knappen till nåt annat nämligen.

Regelboken bör väl vara så eftersom besiktningsmannen bad mig flasha den när jag besiktiga i april. Men brytare till lustgasen måste du kunna ha annorstädes?? :tuttar

Då är man på väg hem igen efter att ha varit och badat i en å och en älv.

Last edited:
Idag sprang en chey om mig i löpspåret :gråta

Snygg rumpa hade hon också, ändå orkade jag inte hänga på. Då vet man att man behöver träna lite mer :gnissla

Mark! Var du med Lambon på ikea idag eller? Det stod en grå där och blänkte, den såg snabb ut, undra om den drar min polarvita 700a?

Då är man på väg hem igen efter att ha varit och badat i en å och en älv.

Hade du badanka och hajdräkt på dig? Själv har jag kört en jävligt go runda tillsammans med mookie och alming.

Jag ska ge mig på Ba(j)såret i första hand, och om jag kommer levande där ur så är tanken att jag ska fortsätta. Maskin kanske? Jaja, en sak i taget annars blir det fel :3freak

Maskin? Då blir du som mig, kan det va nått??:va

Last edited:
Idag sprang en chey om mig i löpspåret :gråta

Snygg rumpa hade hon också, ändå orkade jag inte hänga på. Då vet man att man behöver träna lite mer :gnissla

Trösta dig med att hon bara sprang en kort runda! Från löpspåret direkt hem till mig, du skrämde henne :mad:

Regelboken bör väl vara så eftersom besiktningsmannen bad mig flasha den när jag besiktiga i april. Men brytare till lustgasen måste du kunna ha annorstädes?? :tuttar

OK, hade gärna sluppit mecka på en ny knapp men så får det kanske bli då. Tackar! :tummenupp
Kan man ha röststyrning till lustgasen istället kanske...? :rolleyes:

Nej, jag ska inte ha NOS på hojen. Knappen ska vara till ett tidtagarur.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra