Spamtråd M+S

Chalmers här med! :yoparty

Vad ska du läsa? Mekatronik här :D
Jag ska ge mig på Ba(j)såret i första hand, och om jag kommer levande där ur så är tanken att jag ska fortsätta. Maskin kanske? Jaja, en sak i taget annars blir det fel :3freak
Grattis fan. På nollningen får du visa flickorna hur man super.. :fyllisar
Vi på Ba(j)såret slipper nollning då vi inte anses vara fullvärdiga nollor än, men nästa år då ska jag visa folket var hyllan är placerad :fyllisar
Ja, va kul med böter när man e på väg hem mitt i natten, pga uppflyttad reg-skyllt:huvet har såklart bara mig själv att skylla... men har polisen inget bättre för sig...
Då kanske jag inte ska berätta hur många gånger jag kört förbi polisen med felplacerad plåt/ingen plåt, utan bakljus, inga blinkers, lagom över laglig hastighet med mera utan att få böter? :tungan
Supa ikväll eller?
Eh nej, riktiga karlar jobbar på lördagar :gråta

Nu skall jag ut och åka:)

Tjoowwoohoo

Blev 15 underbara mil i afton, hade årets värsta körning i går då huvudet inte var med alls och jag var på väg ut i salladen 2-3 ggr....idag vart huvudet med och åka var kul igen!!
Skall åka direkt hem nästa gång man inte är "med"....:gnissla

....läste ovan om HD....fick idag höra att det heter "haschmoppe".....:D

Finns ett asläckert gammalt ljusblått corona skinnställ från 80-talet (?) på myrorna!!! Strl S... :yoparty

EDIT: Semestern började idag, hela 9 dgrs frånvaro av tid och rum...

Jag hälsar på ALLA alltid :fakta ( om det inte går riiiktigt fort )

Duccen kan du få köpa om du vill, tror jag.. eller hmmm:va

Vilken HD kollar du på?

Om jag hade pengar...laddidaddi dadiidadiitralla lalla lalla laaaaaaaaa

Menade i o f s att jag aldrig säljer min ducce! (Vilket i o f s också i så fall är en del av problemet efter som jag aldrig i helvette har råd med en hoj till just nu!
Men annars kan jag gärna köpa din också! Den e fin!:) Du kan få ge den till mig i bröllopspresent eller nått....:rolleyes:

Det är en fat bob jag vill ha!

:gumma

Last edited:
Då kanske jag inte ska berätta hur många gånger jag kört förbi polisen med felplacerad plåt/ingen plåt, utan bakljus, inga blinkers, lagom över laglig hastighet med mera utan att få böter? :tungan

Vart finns rättvisan i detta j*vla samhälle, jag blinkade tom ur rondellen nåra 100 meter innan:huvet
Jag får väl välkommna mig själv till verkligheten:rolleyes:

Jah jah jah, då har semestern börjat. Aber Geländer Wagen eller Pinzgauer, det är frågan.

Last edited:
Alltså, det här semester som alla snackar om, vad är det???
För en timma sen började en ny underbar ARBETSdag! :yoparty

just nu har jag en sjujävla abstinens efter att köra hoj.... skitsegt att jobbe:huvet

Ni snackar om att jobba. Det är skillnad på att jobba och att vara på jobbet. Alt 2 är att föredra. Kan man inte vara på jobbet utan att jobba är nåt fel. Gör om gör rätt.

Trevlig helg

Ni snackar om att jobba. Det är skillnad på att jobba och att vara på jobbet. Alt 2 är att föredra. Kan man inte vara på jobbet utan att jobba är nåt fel. Gör om gör rätt.

Trevlig helg

Hmm om man ändå är på jobbet så kan man ju lika gärna jobba så dagen går fortare ;)
Iofs gör jag inte så mycket kreativt just nu förutom att surfa och vika nyckelkortsfickor *S*

hmm här händer de då inte mycket idag....va pysslar alla med?
jag har bara en timma kvar att jobba nu! :)

Idag är det dagen! Imorgon är det dagen efter, men den skiter vi just nu.

Undrar om öl är lika gott som jag kommer ihåg, var trots allt vit helg förra helgen. :confused:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra