Spamtråd M+S

Ären bra egentligen, daVincikoden? Ska man sätta sig och glo på´n? Läste ju boken för några uker sedan...

Ja: Den här tråden innehåller seriösa frågeställningar. Vänligen ta dem på största allvar. NU!

Ären bra egentligen, daVincikoden? Ska man sätta sig och glo på´n? Läste ju boken för några uker sedan...

Ja: Den här tråden innehåller seriösa frågeställningar. Vänligen ta dem på största allvar. NU!

ja den går väl att glo på tycker jag, bättre än pantertanter tillåme!

Folk sägs ju ha tagit livet av sig efter att läst den...
Finns väl roligare sätt att göra de på om man ha den avsikten?

Boken var bra, filmen tyckte jag inte var något vidare

Jag höll på att bli tokig efter fysik B-lektionen i gymnasiet när vi gick igenom relativitetsteorin.

been there, dock visste inte min lärare något om fysik i B-kursen utan hänvisa allt vi gjorde till mattekurserna istället...

tokstålle.

jag är obildad knegare, har inte läst boken :gnissla
...det finns inga genvägar till det perfekta ljudet.

been there, dock visste inte min lärare något om fysik i B-kursen utan hänvisa allt vi gjorde till mattekurserna istället...

tokstålle.
Min fysiklärare var fanimej den bästa jag haft. Inräknat virriga högskoleföreläsare/proffesorer och andra bildade töntar.

Tacka vet jag Freddan.

Last edited:
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!