Kisspaus eller pusspaus?
toalettbestyr nu avklarat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kisspaus eller pusspaus?
hänggäng!
Är ni vakna nu? Jag dricker 2,8or jag
toalettbestyr nu avklarat
Häng gäng, är det dem såm hänger vid körvmojjen?
Ären bra egentligen, daVincikoden? Ska man sätta sig och glo på´n? Läste ju boken för några uker sedan...
Ja: Den här tråden innehåller seriösa frågeställningar. Vänligen ta dem på största allvar. NU!
Ären bra egentligen, daVincikoden? Ska man sätta sig och glo på´n? Läste ju boken för några uker sedan...
Ja: Den här tråden innehåller seriösa frågeställningar. Vänligen ta dem på största allvar. NU!
Är det sprint?
ja den går väl att glo på tycker jag, bättre än pantertanter tillåme!
Das ist kein ZEIT!
Jag vet inte. Jag har aldrig sett någon korvmoj. Jag är från stan.
det var (s)kval, satte en bra tid!
Folk sägs ju ha tagit livet av sig efter att läst den...
Finns väl roligare sätt att göra de på om man ha den avsikten?
Ären bra egentligen, daVincikoden? Ska man sätta sig och glo på´n? Läste ju boken för några uker sedan...
Ja: Den här tråden innehåller seriösa frågeställningar. Vänligen ta dem på största allvar. NU!
Där äre ju KEBAB! KEBEBAB FFS, döda djur FFS!finns ju en del gäng på avenyn me har jag hört...
I jemförelse med boken då? För de kultiverade som läst den, menar jag. S.a.s.

Jag höll på att bli tokig efter fysik B-lektionen i gymnasiet när vi gick igenom relativitetsteorin.
Hmm... Svårt val.Boken var bra, filmen tyckte jag inte var något vidare
Där äre ju KEBAB! KEBEBAB FFS, döda djur FFS!
Det är skillnad mot korvmoj! Blanda inte hop begreppen nu för i helvete.
...det finns inga genvägar till det perfekta ljudet.jag är obildad knegare, har inte läst boken![]()
Min fysiklärare var fanimej den bästa jag haft. Inräknat virriga högskoleföreläsare/proffesorer och andra bildade töntar.been there, dock visste inte min lärare något om fysik i B-kursen utan hänvisa allt vi gjorde till mattekurserna istället...
tokstålle.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |