Spamtråd M+S

Ja då var jag hemma från jobbet då. Nyduschad och kan äntligen lägga mig i soffan en timme innan det är dags att sova.

Ny spännande dag på jobbet 10-22 i morrn :huvet.
 
Va!? Bara för att jag höll på att stryka med så betyder inte det att jag är bitter! :6surkart

ehm... lite kanske jag är ändå.

visste väl det =)
Får säga att jag varit ovanligt aktiv själv den här veckan, inte konstigt att man blir trött på kvällarna.
 
visste väl det =)
Får säga att jag varit ovanligt aktiv själv den här veckan, inte konstigt att man blir trött på kvällarna.

Måste oxå komma igång lite.
De e riktigt skönt när man tränat och känner hur gott det är att lägga sig och känna hur lätt man somnar :)

ställningen just nu är 97-97 mellan Jessan å Miss blomma :)
 
Last edited:
Du...prova med att vara soffpotatis i 12 år och sen dra på dig skona och gå en jä_la massa meter!!! :zpy

Potatis är inte min grej, jag föredrar ris och pasta.

Nope, jag lovade mig själv när jag var ca 12, och sett otecknad flinstones att jag aldrig skulle bli någon fred flinta!

Men något måste ju göras, för annars är jag nog på god väg iaf kroppsligt!
 
Det låter precis som detta va något du behövde isf.. ;)
Uthärda de första bara så ska du se va gott de kommer kännas sen! :)

Det där var en LÖGN!

Det var ju de första metrarna som var dom lätta, sen blev det bara trögare och trögare... sen som kolan på blåbäret kom skoskaven :huvet
 
nu går det långsamt...

Det där var en LÖGN!

Det var ju de första metrarna som var dom lätta, sen blev det bara trögare och trögare... sen som kolan på blåbäret kom skoskaven :huvet

Som sagt... bitter.
BIT IHOP OCH KOM IGEN DÅ!
 
Last edited:
Det där var en LÖGN!

Det var ju de första metrarna som var dom lätta, sen blev det bara trögare och trögare... sen som kolan på blåbäret kom skoskaven :huvet


Hur kan du veta om de va en lögn lr inte efter en promenad lr jogginrunda? :tungan Liiiite mer får man allt uthärda i början ;)
 
Varför sitter jag här när jag borde ligga och sova...

Jessan: Jag köpte godis idag, är jag en dålig människa?
 
Varför sitter jag här när jag borde ligga och sova...

Jessan: Jag köpte godis idag, är jag en dålig människa?

Jag tyckte väl att det var ok först men sen fick jag ju reda på att det inte var så bra...

För mig går det bra :pannkyss Jag har precis tryckt i mig ett knäckebröd :) med smör.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top