Spamtråd M+S

inte för att va sån men även enliten bröd bit kan minska din förbränning innan ett cardiopass!

Ha ha... jag räknade faktiskt inte... några stycken... runt 7-8, kanske, sista tog jag precis innan jag gick, ca 20min innan träningen.
 
inte för att va sån men även enliten bröd bit kan minska din förbränning innan ett cardiopass!

Ja ja, men nu åt jag inte pga förbränningen utan för att det fanns.
Men nästa gång jag går på ett cardiopass så ska jag vara väldigt noga med att inte äta en lite brödbit innan :)
 
Ja ja, men nu åt jag inte pga förbränningen utan för att det fanns.
Men nästa gång jag går på ett cardiopass så ska jag vara väldigt noga med att inte äta en lite brödbit innan :)


:corn



Jag är iaf helt slutkörd efter ett hårt pass i skogen.
Gick riktigt bra idag, bra fart, och skapligt fäste, och bara en vurpa pga låst framhjul i skarp högerväng precis innan ett blött dike...
GÖTT E D!
Vill ut och köra TT på lördag, men jag tänkte "spara" det nöjet, så jag inte hinner paja något vitalt innan besiktningen nästa vecka.

Dagens slitvarg!
(Bättre än allt vad gym och annat är)
 

Bifogat

  • DSC00844_2.JPG
    DSC00844_2.JPG
    100.8 KB · Visningar: 49
Dagen avslutades med tre äggmackor, och en go dusch. Godnatt!
 
Då kanske jag ska fundera på det i stället ändå :hoppa

Och efteråt får man dricka öl om man inte är chaffis :)

JÄVLAR VA SNE JAG BLIR!!!!1

Idiotbögdjävel som inte förstår skylten "FÖRHYRD P-PLATS". Givetvis en fetrostig importerad Opel Corsa från 94. Tur att di där har vett på att sällan parkera med handbromsen dragen. Eller så var vajern av.

Rätt jobbigt att knö, trots att den var så liten. Nu är jag sür. Nu ska jag dricka en öl.

Helvete.



Judit: Fattas väl bara att jag har en gatsten i tacket när jag kommer ut och ska till jobbet imorgon. Lappen jag satte på hans bil, "Jag tog bara tillbaka MIN plats" kanske upplevs som hotfull?

Fan va rätt! Knödde du själv? Har du ätit spenat? :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top