För att de hoppade in i munnen på mig när jag gick förbi bordet![]()
av ren nyfikenhet:
hur mkt godis åt du å hur långt innan träning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att de hoppade in i munnen på mig när jag gick förbi bordet![]()
av ren nyfikenhet:
hur mkt godis åt du å hur långt innan träning?
Ha ha... jag räknade faktiskt inte... några stycken... runt 7-8, kanske, sista tog jag precis innan jag gick, ca 20min innan träningen.
inte för att va sån men även enliten bröd bit kan minska din förbränning innan ett cardiopass!
Det är helt OK att äta en liten brödbit innan ett ERFJa ja, men nu åt jag inte pga förbränningen utan för att det fanns.
Men nästa gång jag går på ett cardiopass så ska jag vara väldigt noga med att inte äta en lite brödbit innan![]()
Ja ja, men nu åt jag inte pga förbränningen utan för att det fanns.
Men nästa gång jag går på ett cardiopass så ska jag vara väldigt noga med att inte äta en lite brödbit innan![]()
Det är helt OK att äta en liten brödbit innan ett ERF

Dagens slitvarg!
(Bättre än allt vad gym och annat är)
Då kanske jag ska fundera på det i stället ändå![]()
(Bättre än allt vad gym och annat är)
Är det en suddendäringa som tjänstgjort för krona och fosterland?
Jah jah jah![]()
Dagen avslutades med tre äggmackor, och en go dusch. Godnatt!
Då kanske jag ska fundera på det i stället ändå![]()
JÄVLAR VA SNE JAG BLIR!!!!1
Idiotbögdjävel som inte förstår skylten "FÖRHYRD P-PLATS". Givetvis en fetrostig importerad Opel Corsa från 94. Tur att di där har vett på att sällan parkera med handbromsen dragen. Eller så var vajern av.
Rätt jobbigt att knö, trots att den var så liten. Nu är jag sür. Nu ska jag dricka en öl.
Helvete.
Judit: Fattas väl bara att jag har en gatsten i tacket när jag kommer ut och ska till jobbet imorgon. Lappen jag satte på hans bil, "Jag tog bara tillbaka MIN plats" kanske upplevs som hotfull?
Jupp, stämmer bra! Fast detta exemplar sågas det fortfarande kopparspån ur ettans backar på, och tjänstgör i knugens tjänst.

Men vad åt du innan![]()
Och efteråt får man dricka öl om man inte är chaffis![]()
Och efteråt får man dricka öl om man inte är chaffis![]()
Fan va rätt! Knödde du själv? Har du ätit spenat?![]()
Glidare....

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |