Nu går skam på torra land!![]()
Nu börjar sista veckan på min semester och ångesten börjar krypa allt närmre.![]()
Vänta då tills på söndag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu går skam på torra land!![]()
Nu börjar sista veckan på min semester och ångesten börjar krypa allt närmre.![]()

Vänta då tills på söndag![]()
Fan nu försov jag mig till tvättiden igen.... tur att jag inte har så mycket tvätt den här gången
oh.. lillebrorsan fyller 18 imorgon men ska firas ikväll? nån som har några bra ideér? Han kör Cross, men jobbar med det så sånna saker köper han själv...
pengar i ett kuvert är inget allternativ
så han får ett minne för livethaha, ja varför inte....3102621En Escortflicka?
eller så förblir han oskuld resten av livet av nån anledning känns det weird att supa sin bror under bordet? jag får liksom ingte ut så mycket av det mer än att släpa hem honom till mamma och förklara...3102712dra med honom på en rejäl krog runda!så han får ett minne för livet
![]()
(eller aah minnes lucka för livet)
....ne, fler förslag tack![]()
Ni män är så klena![]()
![]()
Då spöar han ju skiten ur mig3103019![]()
Ja sa faktiskt att jag inte ville vara sjuk, inte att jag inte klarar å vara det. SÅ DE SÅ![]()
:manligsomfan
Btw, ta me lillebror på en go-kart runda? De e alltid kul, tycker jag iaf![]()

Då spöar han ju skiten ur mig![]()
Då spöar han ju skiten ur mig![]()

Och så är de ju hans födelsedag.Jag kan inte heller göra det?3103127Är det något fel på SH eller?
Jag kan inte titta i andras garage, ngn annan som har samma problem?

Jag kan inte heller göra det?
Vad ska jag säga till alla mina fans som sitter och inte kan komma in och dreggla över mina bilder i garaget? det blir ju katastrof
har pmat swedie om det

ja, det är fördjefligt!
Har inte fått min dagliga dos av att titta på min egen hoj i mitt eget garage idag, hur ska jag överleva dagen!![]()
Han letar efter nått som slöar ner siten och prövat att stänga av garagen för tillfället. Läste nån tråd där det stod att folk var bannade från sporthoj när de klickade på garagen, där denna förklaring gavs.
Mitt då3103206Men vafan, vi var ju i ditt garage idag ju!
Har du redan glömt det?
Det går ju faktiskt lite snabbare idag än förra veckan...
Mitt dåva.. ha...
![]()
hae du en kawa trepip 500 i garaget???
i så fall e du ett svin![]()
själv har jag en suzuki t 500 men den e ju bara t2cylindig men dog en 2tacktare som ger en den rätta moppe lukten![]()
men en h 750 skulle jag offra ett anlal fingrar för![]()

.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |