Spamtråd M+S

du har fattat allt fel glass e för fjollor 40% malt e för karlar som diggar maiden och har hår på bröstet:tummenupp
sen att det inte bara hjälper mot halsont det rusar med:tuttar

Aah, fan får väl testa det med då ;)
Slänga på lite maiden, å svepa lite whiskey å vråla som fan så skall väl halsen få sig en omgång som viruset sen skall glömma :)
 
Nästa gång får du komma hem till mig!
Här kan du vara nykter, social samt ha det riktigt trevligt, och i säng kommer du tidigt!!! :tuttar :whip

haha. jag skulle ha behövt en sådan där piska på jobbet idag...
Att jag ens kan hålla mig vaken nu är ett under... :3freak
 
Det är alltså sant :(
Jag hade hoppats på att det bara var något elakt rykte men visst fan sitter jag här på jobbet idag igen :zpy
 
Fy fan
*letar efter lämplig krok i taket*

Hittar du en bra krok så säg till, behöver ha en hemma. Kanske kan få låna den sen?

Paser är killen som säger att han aldrig har semester...

Nu ska han vara ledig en vecka till om en vecka, vad blir det? 8v semester hittills iår?

:svin
 
Last edited:
Hittar du en bra krok så säg till, behöver ha en hemma. Kanske kan få låna den sen?

Paser är killen som säger att han aldrig har semester...

Nu ska han vara ledig en vecka till om en vecka, vad blir det? 8v semester hittills iår?

:svin

Jag lär ju inte behöva den.

@Paser :mad:
 
Last edited:
Hittar du en bra krok så säg till, behöver ha en hemma. Kanske kan få låna den sen?

Paser är killen som säger att han aldrig har semester...

Nu ska han vara ledig en vecka till om en vecka, vad blir det? 8v semester hittills iår?

:svin


Semester är ju härligt :FU

Har inte haft så mkt har bara spridit på det, tror jag iaf :rolleyes:

Jag lär ju inte behöva den.

@Paser :mad:

:pannkyss
 
Last edited:
Fan nu försov jag mig till tvättiden igen.... tur att jag inte har så mycket tvätt den här gången :gnissla

oh.. lillebrorsan fyller 18 imorgon men ska firas ikväll? nån som har några bra ideér? Han kör Cross, men jobbar med det så sånna saker köper han själv... :)

pengar i ett kuvert är inget allternativ
 
Fan nu försov jag mig till tvättiden igen.... tur att jag inte har så mycket tvätt den här gången :gnissla

oh.. lillebrorsan fyller 18 imorgon men ska firas ikväll? nån som har några bra ideér? Han kör Cross, men jobbar med det så sånna saker köper han själv... :)

pengar i ett kuvert är inget allternativ

En Escortflicka?
 
Nu går skam på torra land!:mad:
Nu börjar sista veckan på min semester och ångesten börjar krypa allt närmre.:huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top