Dropdead
Guest
Jag vill ut och åka hoj ikväll...
Vem ska man ragga på för att få sig ett åk?
Vem ska man ragga på för att få sig ett åk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag å, verkar vara många som har det nu. Jack svalkar gött
Bakfull sen igår och har
Jag vill ut och åka hoj ikväll...
Vem ska man ragga på för att få sig ett åk?![]()

Det finns för många idioter här på SH nu för tiden, det var bättre förr...fyfan.
Syftar inte på Gbgfolket eller denna tråden utan bara på mc-relaterade trådar i största allmänhet. Idioter.
Det finns för många idioter här på SH nu för tiden, det var bättre förr...fyfan.
Syftar inte på Gbgfolket eller denna tråden utan bara på mc-relaterade trådar i största allmänhet. Idioter.
Hanterar dem inte sär skrivning? eller vad är problemet kinky?
![]()
Problemet som uppstod igår då jag gnällde handlade nog mer om att folk inte tycker som jag gör och då blir dom ju såklart dumma i huvet.
Annat var det förr då mer likasinnade till mig fanns här och inte så många av "dom andra".
Ah 125a delen, det va tider det.... :nostalgisk3097504låter som du skulle gilla 125-delen![]()
Ah 125a delen, det va tider det.... :nostalgisk
Ja det va bättre förr, när Goom, Solid_snake, jag mfl... hängde där3098058mm de va de. vi hade grym stämning där tills de ramla in massa nötter å pajja allt i våras/sommras.
kan iofs bero på att jag ev va likadan som dom när jag kom hitdet har jag inte tänkte på...
Den kunde man tog gasa utan att det hände nått när man vurpa Ja det va bättre förr, när Goom, Solid_snake, jag mfl... hängde där
fan 125a rocksDen kunde man tog gasa utan att det hände nått när man vurpa
![]()
solid_snake är fortfarande inne och tittar förbi ibland
va hade du för hoj?
Hade en TZR 125cc på den tiden![]()
Nu kanske det är dags för en pisan bild med....
Ja hon vart söt, så tack3098194fräsigt.
du är lite smålik lori i kyle xy på den bilden
http://z.about.com/d/tvdramas/1/0/4/B/kylexycast.jpg längt till vänster
:
Ja hon vart söt, så tack:
Dags att åka till porbytiken och käka med Pinky slinky...![]()

Matchen är äntligen slut.
Trappan kämpade emot in i det sista men efter tre dagars utmattningstaktik
kan Farbron stolt stå som segrare,
Porrbutiken skulle det ju va3098268käka porer e la onödigt![]()
:
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |