Spamtråd M+S

Jag vill ut och åka hoj ikväll...
Vem ska man ragga på för att få sig ett åk? :rolleyes:
 
Jag vill ut och åka hoj ikväll...
Vem ska man ragga på för att få sig ett åk? :rolleyes:

Jag byter gärna en tur på millen mot en tur på din häst. :)

Fast det är nog lite sent påtänkt nu, och jag kan ju inte rida heller så fan vet om det var nån bra idé från början... :gnissla
 
Det finns för många idioter här på SH nu för tiden, det var bättre förr...fyfan :mad:.

Syftar inte på Gbgfolket eller denna tråden utan bara på mc-relaterade trådar i största allmänhet. Idioter :mad:.
 
Det finns för många idioter här på SH nu för tiden, det var bättre förr...fyfan :mad:.

Syftar inte på Gbgfolket eller denna tråden utan bara på mc-relaterade trådar i största allmänhet. Idioter :mad:.

Hanterar dem inte sär skrivning? eller vad är problemet kinky?

:D
 
Hanterar dem inte sär skrivning? eller vad är problemet kinky?

:D

Haha, fuckon som inte ens kan stava retar mig inte så mycket faktiskt mer än att jag inser att svenska skolan verkar fungera mindre bra.

Problemet som uppstod igår då jag gnällde handlade nog mer om att folk inte tycker som jag gör och då blir dom ju såklart dumma i huvet :tummenupp.

Annat var det förr då mer likasinnade till mig fanns här och inte så många av "dom andra".
 
Problemet som uppstod igår då jag gnällde handlade nog mer om att folk inte tycker som jag gör och då blir dom ju såklart dumma i huvet :tummenupp.

Annat var det förr då mer likasinnade till mig fanns här och inte så många av "dom andra".

Där jag är är det alltid bäst :pannkyss









(eller vad var det han sa, den där Magnus Uggla)
 
3098058 mm de va de. vi hade grym stämning där tills de ramla in massa nötter å pajja allt i våras/sommras.

kan iofs bero på att jag ev va likadan som dom när jag kom hit:D det har jag inte tänkte på...
Ja det va bättre förr, när Goom, Solid_snake, jag mfl... hängde där

fan 125a rocks :yoparty Den kunde man tog gasa utan att det hände nått när man vurpa :)
 
Farbron vs Stentrappa 75 - 74

Matchen är äntligen slut.

Trappan kämpade emot in i det sista men efter tre dagars utmattningstaktik
kan Farbron stolt stå som segrare,
 

Bifogat

  • CIMG1187 (Medium).JPG
    CIMG1187 (Medium).JPG
    55 KB · Visningar: 52
Jag har fått så mycket gjort idag! :rolleyes:
Förflyttade mig precis från sängen till soffan :ätapiller
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top