Spamtråd M+S

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
Tjena,

Har vi någon händig person som kan hjälpa en ohändig att borra upp en tv och lite hyllor på väggen mot en liten peng?

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8
Tjena
Long time no see
Undrar om någon vet vart garaget i sporthoj profil tog vägen ???
Hade några goda bilder på mina hojar som jag inte har någon backup på :(
Hjälp!!!!!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jag minn en svunnen tid då det räckte att man tittade bort från skärmen tio minuter för att det skulle hinna komma så många nya inlägg i en tråd att man inte hade en sportmössa att hinna läsa ikapp sen. Livet man levde utanför styrdes till stor del av det som hände här. Man fick nya vänner, ovänner, buksvågrar och annat. Fester festades, fikor fikades och körningar kördes. Det var på den gamla goda tiden, när SH hade sin topp. Alla var glada och jazzen hördes i varje gathörn. Det var sannerligen bättre förr :30årskris

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag minn en svunnen tid då det räckte att man tittade bort från skärmen tio minuter för att det skulle hinna komma så många nya inlägg i en tråd att man inte hade en sportmössa att hinna läsa ikapp sen. Livet man levde utanför styrdes till stor del av det som hände här. Man fick nya vänner, ovänner, buksvågrar och annat. Fester festades, fikor fikades och körningar kördes. Det var på den gamla goda tiden, när SH hade sin topp. Alla var glada och jazzen hördes i varje gathörn. Det var sannerligen bättre förr :30årskris

Ja på den tiden kunde man bara hämta upp en forumskompis och ta med till en annan som jobbade i porraffär:hihi
Pinky har ju växt upp och skaffat barn mm samt sålt hoj:jisses Men vi visste ju alla att han var en toffelhjälte innerst inne;);)

Skaffa en hoj och dra igång GBG-forumet på allvar då:7peta

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Ja på den tiden kunde man bara hämta upp en forumskompis och ta med till en annan som jobbade i porraffär:hihi
Pinky har ju växt upp och skaffat barn mm samt sålt hoj:jisses Men vi visste ju alla att han var en toffelhjälte innerst inne;);)

Skaffa en hoj och dra igång GBG-forumet på allvar då:7peta

Ja, det är tiderna jag pratar om. Man blev uppraggad på forumet av en okänd och hårig man från sydeuropa, som sedan bjuder på en bilfärd man sent ska glömma i en väl tilltagen hastighet och med omkörningar i Götatunneln som skulle få vilken luttrad raceputte som helst att i vart fall kissa på sig lite. :hihi

Hursom, jag håller på att kolla på hoj så när det rätta objektet dyker upp så hugger jag direkt. Däremot så tänker jag inte stå för merparten av livet i Gbg-forumet eftersom jag bor i Lund :7peta Den biten lämnar jag till dig, Pinkyjeffeln (om han nu behagar släppa barnvagnen för en stund) och de andra profilerna här. Men några gästspel kan man alltid göra.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Du är bara gammal och bitter Bosse, för att du inte bor i GBG längre.
Det passar inte dig att vara det så stjärp upp dig och bit ihop.:mattias

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Bo-ko

Har du kvar din brudmagnet till trampe-cykel?

Jag träffade G1 och han gav mig en fin present ifrån Växjö , ett sexpack Falcon Bayerskt.
Sen tvingade han mig att köra han till en plats där andra män samlats i läder och spelade hög musik.
Jag känner mig smutsig , vad skall jag göra ?

#bullen
# det är personen i brevet som är med i filmen

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Bo-ko

Har du kvar din brudmagnet till trampe-cykel?

Jag träffade G1 och han gav mig en fin present ifrån Växjö , ett sexpack Falcon Bayerskt.
Sen tvingade han mig att köra han till en plats där andra män samlats i läder och spelade hög musik.
Jag känner mig smutsig , vad skall jag göra ?

#bullen
# det är personen i brevet som är med i filmen

Självklart, den bor här i Lund med mig. Kvinnsen blir som galne och bare springer efter och skriker när jag kryssar runt på kullerstensgatorna. Efter en incident där en mogen löptik kastade en gammal trosa i ansiktet på mig varpå jag tappade kontrollen, gjorde en högst ofrivillig wheelie och krockade nästan med en korrupt och berusad konstapel så har jag fått vissa restriktioner att förhålla mig till för att inte störa den allmänna ordningen vilket har medfört att jag numer använder den sparsamt. Eventuellt ska jag flytta ut den till regementet och ha den som respektabel officerstransport till och från olika viktiga möten/fikor.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Självklart, den bor här i Lund med mig. Kvinnsen blir som galne och bare springer efter och skriker när jag kryssar runt på kullerstensgatorna. Efter en incident där en mogen löptik kastade en gammal trosa i ansiktet på mig varpå jag tappade kontrollen, gjorde en högst ofrivillig wheelie och krockade nästan med en korrupt och berusad konstapel så har jag fått vissa restriktioner att förhålla mig till för att inte störa den allmänna ordningen vilket har medfört att jag numer använder den sparsamt. Eventuellt ska jag flytta ut den till regementet och ha den som respektabel officerstransport till och från olika viktiga möten/fikor.

Det är ett djävulens redskap det där, den sätter både kvinnfolk och hästar i sken så det är klokt att bruka den med måtta ( så vida du inte har behov av mer småbrallor)

Jag skall leta i gömmorna om jag har något " säker cykel" klistermärke ifrån sent 70-tal.

På tal om 70-tal så hittade jag en massa teckningar jag gjort på dagis i nådens år 1977 , även en nedskriven frågestund mellan mig och fröken.
Efter vad jag säger då så skulle jag ha motorcykel,båt och en gaffeltruck när jag blev stor.
Så nu får jag köpa en truck.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
G1´s blogg är sjukt gammal , lite som han själv nu för tiden.

Jag funderade ett tag på att börja blogga ,men insåg att det finns få personer som är intresserade av vad medelålders män sysslar med till vardags.
Tex ett kioskvältar-inlägget om att deklaration hade kommit hade antagligen endast genererat 2 läsning varav Skatteförvaltningen varit en och en feltryck ifrån någon Googlande ungdom med synfel som läst ordet "Deklaration" som "Hard-core-sex".

Jag funderar på att starta en hatblogg mot G1 ,den borde ge mig minst 8000 läsningar per dag tycker man.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det är snart dags att köpa en medelålderskrismotorcykel. Det blir feta däck, högt ljud och förmodligen någon form av fransar. Dyra kläder och konstig hjälm hör givetvis till.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...