Buuuuuuuus-Bosse! Köp en hoj så vi kan kramas i läder!
Peka på en bra att köpa då? Är sugen på italienskt tror jag, 1098 kanske?
Jag minn en svunnen tid då det räckte att man tittade bort från skärmen tio minuter för att det skulle hinna komma så många nya inlägg i en tråd att man inte hade en sportmössa att hinna läsa ikapp sen. Livet man levde utanför styrdes till stor del av det som hände här. Man fick nya vänner, ovänner, buksvågrar och annat. Fester festades, fikor fikades och körningar kördes. Det var på den gamla goda tiden, när SH hade sin topp. Alla var glada och jazzen hördes i varje gathörn. Det var sannerligen bättre förr :30årskris
Ja på den tiden kunde man bara hämta upp en forumskompis och ta med till en annan som jobbade i porraffär
Pinky har ju växt upp och skaffat barn mm samt sålt hoj Men vi visste ju alla att han var en toffelhjälte innerst inne
Skaffa en hoj och dra igång GBG-forumet på allvar då
Bo-ko
Har du kvar din brudmagnet till trampe-cykel?
Jag träffade G1 och han gav mig en fin present ifrån Växjö , ett sexpack Falcon Bayerskt.
Sen tvingade han mig att köra han till en plats där andra män samlats i läder och spelade hög musik.
Jag känner mig smutsig , vad skall jag göra ?
#bullen
# det är personen i brevet som är med i filmen
Självklart, den bor här i Lund med mig. Kvinnsen blir som galne och bare springer efter och skriker när jag kryssar runt på kullerstensgatorna. Efter en incident där en mogen löptik kastade en gammal trosa i ansiktet på mig varpå jag tappade kontrollen, gjorde en högst ofrivillig wheelie och krockade nästan med en korrupt och berusad konstapel så har jag fått vissa restriktioner att förhålla mig till för att inte störa den allmänna ordningen vilket har medfört att jag numer använder den sparsamt. Eventuellt ska jag flytta ut den till regementet och ha den som respektabel officerstransport till och från olika viktiga möten/fikor.
Det är snart dags att köpa en medelålderskrismotorcykel. Det blir feta däck, högt ljud och förmodligen någon form av fransar. Dyra kläder och konstig hjälm hör givetvis till.
Det där kortet är från Arrheniusgatan i Kalmar. Personen i fråga avled 87 år gammal 2011.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |