Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Njae, flytt är inte klart, men vi letar för det vilda. Finns ju dock inte allt för många objekt att botanisera kring just nu.

När det gäller knarr har jag nu nog bestämt mig för att leta efter ett trött 620-monster ändå. Iofs är de sjukt överprisade, men det känns som en rätt vettig båge ändå som mullrar fint vilken man kan hotta att bli rätt snygg så länge den är svart och att man har dubbla skivor fram.

Med clipon, termisar och drevning så borde den ändå kunna vara lite ball att forcera köerna till jobbet. Aja, vi får se.

Du måste köpa hoj, annars måste du sluta dricka whiskey. Sån är lagen:fakta
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nä, jag har bara barnkläder nu. Polarn&Pyret all over. Dricker saft. Åker bobbycar. Kör Briotåg. Äter majskrokar. Osv.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Idag var det en bil som vill rödljus-rejsa med mig. Ödmjuk som jag är lät jag han vinna för jag visste han skulle fastna i en kö 100 m längre fram. Då kunde jag lätt glida förbi i mc-filen och försvinna i fjärran.

Dagens lilla glädjestund :D
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Idag var det en bil som vill rödljus-rejsa med mig. Ödmjuk som jag är lät jag han vinna för jag visste han skulle fastna i en kö 100 m längre fram. Då kunde jag lätt glida förbi i mc-filen och försvinna i fjärran.

Dagens lilla glädjestund :D

Haha, så jäkla gott.. Ser hur det hela utspelade sig framför mig.
En finnig 19 åring sitter i sin trimmade 850 och varvar satan vid ett trafikljus. Du tittar på honom och gasar tillbaka. Så fort signalen slår om från rött till gult buuuuurnar han iväg medans du rullar iväg försiktigt. När han nitar och stannar upp för bilarna framför glider du förbi honom i 5km/h och smeker hans bil med vänsterhanden och vinkar hejdå lite fjolligt/sensuellt.. :slicka
Klart som fan det är viktigt att kunna krypköra med hoj:D
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Haha, så jäkla gott.. Ser hur det hela utspelade sig framför mig.
En finnig 19 åring sitter i sin trimmade 850 och varvar satan vid ett trafikljus. Du tittar på honom och gasar tillbaka. Så fort signalen slår om från rött till gult buuuuurnar han iväg medans du rullar iväg försiktigt. När han nitar och stannar upp för bilarna framför glider du förbi honom i 5km/h och smeker hans bil med vänsterhanden och vinkar hejdå lite fjolligt/sensuellt.. :slicka
Klart som fan det är viktigt att kunna krypköra med hoj:D

Det var bättre än en 19 åring i 850. Det var en medelålders man i gul signaljacka som tagit ett alldeles för stort banklån för att köpa sig en Audi A5 eller liknande.

Njuter ännu av det ögonblicket när jag rullar förbi honom.:D
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Gött att se så många hojar ute, blev trött av allt vinkande:D;)
Träningsvärk efter alla goa knixga vägar känner jag..
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top