Spamtråd M+S

Fan va gött att byta ett punGterat däck på morran i hunnra minus! :banana

:döbaradörförbannadesaabhelvete :mad:

Hade du nu bott på Hisingen så hade det kommit små änglar i form av bystiga blondiner som först värmt upp luften runt dig och sen hjälpt dig byta däck medans du fått lite glüwein att smutta på.
 
Hade du nu bott på Hisingen så hade det kommit små änglar i form av bystiga blondiner som först värmt upp luften runt dig och sen hjälpt dig byta däck medans du fått lite glüwein att smutta på.

jag har dock hört att bilbränder är vanligt förekommande fenomen på Hising-Island ? Kan det ha något att göra med de små blondbystiga änglarna som finns där ?
 
Gårdagens plåga på fem timmar gav en rättså fin vad om jag får säga det själv..
 

Bifogat

  • IMG_0482.jpg
    IMG_0482.jpg
    180.4 KB · Visningar: 57
sälj den till en tjines!
Lätt! I synnerhet när min nya slüna snart är klar! :banana

"7. Din Volvo testas

Programmering, regntest och start

På den sista banan får bilen sina stötfångare och hjul monterade och i vätskestationen fyller vi på bränsle, glykol och olja. Något av det sista som görs är att programmera bilen. Bilen är utrustad med mycket elektronik och får här olika programvaror beroende på bilens specifikation och modell.

När programmeringen är klar startar vi bilen för första gången. Sedan genomförs noggranna tester på samtliga bilar, från bromsar till signalhorn. För att kontrollera bilens täthet får den genomgå vårt vattentest där bilen utsätts för monsunregnsliknande förhållanden. Självklart testkör vi även bilen. Vi gör det inomhus för att undvika nedsmutsning och för att lättare kunna höra ljudavvikelser."
 
Lätt! I synnerhet när min nya slüna snart är klar! :banana

"7. Din Volvo testas

Programmering, regntest och start

På den sista banan får bilen sina stötfångare och hjul monterade och i vätskestationen fyller vi på bränsle, glykol och olja. Något av det sista som görs är att programmera bilen. Bilen är utrustad med mycket elektronik och får här olika programvaror beroende på bilens specifikation och modell.

När programmeringen är klar startar vi bilen för första gången. Sedan genomförs noggranna tester på samtliga bilar, från bromsar till signalhorn. För att kontrollera bilens täthet får den genomgå vårt vattentest där bilen utsätts för monsunregnsliknande förhållanden. Självklart testkör vi även bilen. Vi gör det inomhus för att undvika nedsmutsning och för att lättare kunna höra ljudavvikelser."
Botox och bågfil, när ska du få din nya bil?
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top