Spamtråd M+S

Börjar man bli gammal om man funderar på att nöja sig med en hoj med runt 100 hästar för gatåka? Kommer jag bli frånåkt nu :va

Börjar man bli gammal om man funderar på att nöja sig med en hoj med runt 100 hästar för gatåka? Kommer jag bli frånåkt nu :va

Eventuellt blir du lite frånåkt när det är rakt, men å andra sidan har du gamla meriter som du kan leva på ganska länge. :tummenupp

Last edited:
Kolla in Aprilia Falco med, om jag inte körde gammel TL för jag e snål och vill ha billig försäkring hade jaf köpt mig en falco :)

Ja de är fina med, har haft en Mille tidigare. Det enda bekymret är aprilias reservdelsavdelning som är lite för mycket italiensk.

Det kan nog bli en mille igen dock.

Vet ni varför Eva Dahlgren är så smal?

"Hon e fettsugen..." :slicka

Ja de är fina med, har haft en Mille tidigare. Det enda bekymret är aprilias reservdelsavdelning som är lite för mycket italiensk.

Det kan nog bli en mille igen dock.

Tjöp tjöpt jötptjtötptjtötptötötjtötpp!

Last edited:
Jag har en fräck LP-spelare du kan låna med nytt och oanvänt stift.

LP-spelaren är av det exklusiva märket Silver.:tummenupp

Ring eller smsa på 0708-135273 om du är intresserad.

Nää, hur lyckades jag missa detta svaret? Nu är det för sent såklart, men tack ändå :huvet

Jävlaranamma skötte sig allafall galant igår. Tyvärr blir publiken sämre med åren. mp3-generationen ska med alla medel komma så långt fram det bara går med hjälp av armbågar, knän och fylla.. Det hela rundades av med att sångaren/gitarristen fick en flaska i ansiktet :näsblod

Återförsäljare för addemoto i Göteborg? någon som vet?? Fanns ju ingen lista på hemsidan

Gött att starta dagen med att nån jävla schackpundarjävel dratt en sten rätt igenom rutan vid min plats på jobbet och försökt få ut en 17" skärm genom ett GALLER med ~10x20cm rutmönster.

ORKA städa glas hela morgonen.

Tattarhisingen. :mad:

Jag vill ha tag i 4 stycken handkontroller. Gärna trådlösa samt enkla att "installera" i spel.

Har hittat ett paket med fyra kontroller men kan inte hitta det igen.

Någon som har koll?

EDIT: Här var dom

EDIT2: För PC (USB)

Last edited:
Jag vill ha tag i 4 stycken handkontroller. Gärna trådlösa samt enkla att "installera" i spel.

Har hittat ett paket med fyra kontroller men kan inte hitta det igen.

Någon som har koll?

Fyra handkontroller till spel? Till tv-spel? Vilken konsol?

Back