Spamtråd M+S

Fiffan så gött!

Störtlopp för lillan?

Ha det så gött, btw! :tummenupp

Jag har sånär glömt vilken färg jag har på bilen, den ser ut som ett intorkat träsk med tillhörande saltskorpa. :huvet Någon som vet något bra ställe där de tvättar med silkesmjuka händer för en billig penning?
Jobbarkompisens bekant lät handtvätta sin rajd på Tidecar vid Stigs Center. Till bra pris. Kruxet var visst att det var sten/grus i svamparna och hela huven gick åt skogen.

Samtidigt vet jag andra som tvättat där och blivit mycket nöjda.

Jag kör Statoils med stämpelkort, var sjunde tvätt gratis. Sen har jag inga större krav än att att slippa göra´t själv, så jag är nog fel man att fråga. :tungan

Last edited:
Jävla kuk-Sj. Hur fan kan ett företag vara så dåligt? Hoppa på tåget nyss mot Malmö.

Plingplong.. "Vi har fel på en broms så vi måste köra med reducerad hastighet"

Vafaan, köp tåghelvete som funkar, var likadant förra gången :mad:

Jag har sånär glömt vilken färg jag har på bilen, den ser ut som ett intorkat träsk med tillhörande saltskorpa. :huvet Någon som vet något bra ställe där de tvättar med silkesmjuka händer för en billig penning?

Göteborgs Bilvårdscenter (Ditec) vid Gårda Johan handtvättar den åt dig för ca 150:-. Duktiga och nogranna killar:tummenupp

Jävla kuk-Sj. Hur fan kan ett företag vara så dåligt? Hoppa på tåget nyss mot Malmö.

Plingplong.. "Vi har fel på en broms så vi måste köra med reducerad hastighet"

Vafaan, köp tåghelvete som funkar, var likadant förra gången :mad:
Agree. Fast när det kommer till Västtragik och kommunisttrafiken här i stan.

Den dagen jag blir ekonomiskt oberoende ska jag köpa Västtragik och lägga ner det.

:1h10mintilljobbet idag. :5sure

Nån som vet var man kan få tag på en apbillig LP-spelare? Eller som kan tänka sig att donera/låna ut en? Har en jävlaranamma-singel med en låt på jag inte hört. Är ju konsär imorgon och denna lär gör göra sig bra som uppvärmning på förfesten. Som börjar kl 11.00för övrigt.

:välkommenbakfylla

Nån som vet var man kan få tag på en apbillig LP-spelare? Eller som kan tänka sig att donera/låna ut en? Har en jävlaranamma-singel med en låt på jag inte hört. Är ju konsär imorgon och denna lär gör göra sig bra som uppvärmning på förfesten. Som börjar kl 11.00för övrigt.

:välkommenbakfylla

Jag har en fräck LP-spelare du kan låna med nytt och oanvänt stift.

LP-spelaren är av det exklusiva märket Silver.:tummenupp

Ring eller smsa på 0708-135273 om du är intresserad.

Sitter just nu nöjd med att solen lyser, dammsugit huset, lyssnar på Ramones och festar loss på en ...... 2,8:va

Last edited:
Jo jag har ju sturmpanzer-SAABen men jag är ju så oerhört miljötänkande ( :rolleyes: ) och pallar inte sitta i kö i Tingstadshålet vareviga dag.

:16bussenroxx

:D

tycker synd om dig, när man ser 16 bussen från jobbet så är den alltid knökfullt. 2/3 av alla står upp :yoparty

om man kanske skulle ta sig årets första tur idag :D
hoppas bara jag får ut hojen. massa snö och grävt dike ivägen :(

FAn vad gött! Är just nu 12 grader i solen här och vägarna är snart helt torra :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman