Spamtråd M+S

snacka om höjden av otur :(

köparen på min hoj var på väg hit för att hämta den och så blir han av med körkortet för fortkörning :(

:3freak Köper han den ändå eller är det en ursäkt för att kliva av affären?

han kommer inte köpa den. har han inget körkort behöver han ingen hoj :död

killen verkar seriös så jag tror på honom, vilken jävla otur...:huvet

Ja oavsett vilket så är det väl höjden av otur?:gnissla

Varför måste godis vara så satans gott? Sitter och möler i mig så jag kommer inte komma i skinnstället imorgon.:huvet

nu har man kört cross för första gången.. tror att jag börjar inse charmen med de små moppeliknande grejor... hmm..

nu har man kört cross för första gången.. tror att jag börjar inse charmen med de små moppeliknande grejor... hmm..
Tänker du gå över till den mörka sidan?? Du vet att folk aldrig återhämtar sig därifrån va??? ;)

Varför måste godis vara så satans gott? Sitter och möler i mig så jag kommer inte komma i skinnstället imorgon.:huvet
Jag tjomsar just nu i mig choklad splashade bilar från min gode vän ahlgrens :nicka Smaskens!

EDIT: jag tycker inte om när dom byter koder för smileysarna... :nod: smileyn heter numera : nicka tydligen... ::mad:

Last edited:
Tänker du gå över till den mörka sidan?? Du vet att folk aldrig återhämtar sig därifrån va??? ;)

Jag tjomsar just nu i mig choklad splashade bilar från min gode vän ahlgrens :nicka Smaskens!

EDIT: jag tycker inte om när dom byter koder för smileysarna... :nod: smileyn heter numera : nicka tydligen... ::mad:

Sicket I-landsproblem du har dragit på dig. :tungan

Snart inser du att motard är det rätt valet :tummenupp

Jag vill också ha motard har jag kommit fram till. Men jag vill även ha en riktig sporthoj. :död

Efter att konstaterat att jag kom i skinnstället och varit ute och kört några timmar fyllde jag magen med prinsesstårta.:yoparty

Måste hålla ämnesomsättningen på topp. :tummenupp

Nu har jag tvättat båda hojarna så dom står och glänser i garaget.

Om du vill kan du få tvätta min hoj också. Det tar inte så förfärligt lång tid. Eller!? :confused:

Back