Spamtråd M+S

Hehe, när Svenskar bygger bil så bygger dom Koenigsegg, när Norrmän bygger bil bygger dom E-buddy.

Bifogat

• SDC11059 (Small).JPG
    SDC11059 (Small).JPG
    70.3 KB · Visningar: 28
Idag när jag "provkörde" min nya race-underkåpa fick jag bakhjulssläpp ut ur en blöt högerkurva på Jonseredsvägen. Borde ha sett fränt ut, men det var nog ingen som såg. :gnissla

Stödhjul.

Oh, sporthoj förlåt mig mina synder ty jag har kört bana med bil.

[YOUTUBE-ID]9MW1hk9wd2w[/YOUTUBE-ID]

Min mobil har lyckats låsa sig, vette fan vad jag har gjort av puk koden, vad gör man?

Har haft en sådandär ruskigt bra dag:) vaknade upp och var oförskämt pigg med tanke på gårdagens aktiviteter. Jobbade, och åkte hem till Syster som fyllde år. Käka tårta och leka med minisysslingen. Sedan ner till stallet och ta hand om Alca som ska tävla imorgon. Nu ere dags att sova så jag är utvilad imorgon, min första dag som arbetslös:tummenupp

Har haft en sådandär ruskigt bra dag:) vaknade upp och var oförskämt pigg med tanke på gårdagens aktiviteter. Jobbade, och åkte hem till Syster som fyllde år. Käka tårta och leka med minisysslingen. Sedan ner till stallet och ta hand om Alca som ska tävla imorgon. Nu ere dags att sova så jag är utvilad imorgon, min första dag som arbetslös:tummenupp
Arbetslös är bra skit, grattis! :tummenupp

Själv är jag inte arbetstidsreglerad längre, vilket innebär att oavsett hur mycket jag jobbar så får jag samma lön samt att jag kan i stort sett jobba dygnet runt om så krävs. :(

Men det betyder också att man kan jobba hur lite som helst med bibehållen lön. Nästa vecka: Heldag tisdag, halvdag onsdag och fredag. Det är jobbigt att jobba...

Sjukgymnast,mögel och Ikea med regeringen!
Kunde det inte varit måndag imon istället..

Godmoooorgon

Första dagen på semestern, solen skiner lite lätt mellan molnen.
Ska försöka göra lite underhåll på maskinparken idag.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande