Spamtråd M+S

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Ort
mölnlycke
Hoj
vtr1000/ktm450exc
jag e utråkad!!!!! fint väder så sitter man fast här.. har jour så man får inte lämna mölnlycke......:huvet
inga larm e det heller:näsblod
hojen tvättad och vaxad, huset städat ,tränat har man gort det e bara gräsmattan kvar men den vägrar jag att klippa av ren princip:gnissla
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Jah jah jah
bbq_number7.jpg
wood_chips.jpg
009aa27fd26cff7e63f19c05dca782a9.jpg
jack_coke.jpg
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Då har de ändrat i schemat på jobbet igen och nu är det dessutom bekräftat att det är så, och inte jag som missat.... vilka idioter. lägga upp ett fast schema som dom sen ändå ska göra om :3freak

hela finessen med ett fast schema försvinner ju då :va

SATANS jubelidioter :mad:
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Då har de ändrat i schemat på jobbet igen och nu är det dessutom bekräftat att det är så, och inte jag som missat.... vilka idioter. lägga upp ett fast schema som dom sen ändå ska göra om :3freak

hela finessen med ett fast schema försvinner ju då :va

SATANS jubelidioter :mad:


Och sista idioten är ännu inte född :tummenupp
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Då har de ändrat i schemat på jobbet igen och nu är det dessutom bekräftat att det är så, och inte jag som missat.... vilka idioter. lägga upp ett fast schema som dom sen ändå ska göra om :3freak

hela finessen med ett fast schema försvinner ju då :va

SATANS jubelidioter :mad:

känner igen det där från tiden då jag jobbade på coop.
noll koll på allt vad gällde tider.
Ett tag fick jag nästan åka dit varje dag för att se om jag skulle jobba eller inte...
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
känner igen det där från tiden då jag jobbade på coop.
noll koll på allt vad gällde tider.
Ett tag fick jag nästan åka dit varje dag för att se om jag skulle jobba eller inte...

Och sen kom du till Volvo o fick det bra ;)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Då har de ändrat i schemat på jobbet igen och nu är det dessutom bekräftat att det är så, och inte jag som missat.... vilka idioter. lägga upp ett fast schema som dom sen ändå ska göra om :3freak

hela finessen med ett fast schema försvinner ju då :va

SATANS jubelidioter :mad:

Betyder detta att du inte jobbar idag eller vadå? Jag som hade planer på att ge mig ut i solen på bågen och svänga förbi dig och äta lite ;),


Ja ibland är det skönt att jobba långa dagari butiken så man är ledig en massa dagar istället :banana.
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Då har de ändrat i schemat på jobbet igen och nu är det dessutom bekräftat att det är så, och inte jag som missat.... vilka idioter. lägga upp ett fast schema som dom sen ändå ska göra om :3freak

hela finessen med ett fast schema försvinner ju då :va

SATANS jubelidioter :mad:

Låter nästan som om blomman vissnat och blivit en kaktus :tungan
Jaja så äre.. jag funder med på att komma förbi...
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Skål!
Ingen som har nån plan på utgång i smögen lr? :cpparty vråla isf "sporthoj" så skall ja leta upp Dig. :tungan

Have fun alla! :öl

Vaffan!

Jag var ju där söndag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Fest varje kväll :yoparty

Var du på Björn R.?
Näe, det kan du itne varit. Då hade jag sett dig :tungan

Ciao
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3090496 Och sista idioten är ännu inte född :tummenupp
herregud vilken helvettes dag :död

Först schemat där på morgonen...

kom till jobbet 11.15 en timme och en kvart "försenad" då..

Sen kom dåligheterna som på löpande band. Kände mig stingslig, irriterad och kundhatande redan från början.

Kunderna envisas givetvis med att avlösa varandra precis när man gjort fördigt den första.

Saker som tog slut:
Dressingarna
bröden
oliverna
gurkan
Terrayaki kycklingen

Lyckades riva två hyllor i frysen.

Kolegan och jag fick en kund att kalla oss jävla idioter, genom att vänligt avvisa honom.
Senariot:
Kunden kommer in, ställer 10 frågor, han vill ha nått med kalkon, det är han SÄKER på... ställer ytterligare 10 frågor
eller va det kyckling kanske :confused:
ne, det måste vart kalkon, bacon och skinka...
det är han helt övertygad om...
och han vill ha den "tosted"...
det är han återigen SÄKER på.

vi gör mackan, "tostar" den, när den är klar tar vi ut den och då har idiotjäveln hitta nått annat han vill ha och tror givetvis att han ska få det istället när vi redan gjort iordning det han va SÄÄÄÄÄÄKER på att han skulle ha. :huvet (lagon irriterad jag va då, men smälde på ett colgate leende )
min kolega frågar om vi ska göra om den, varpå jag tittar på den 4 meter långa kön och säger bestäm du.

killen totalflippar och gastar och skriker "vilka jävla idioter ni är" och vänder på klacken och går.. eller snarare haltar för han har kryckor.

kunderna i kön jublar för att han gått och ger sitt medhåll om att vi gjorde rätt som inte gjorde om den.

(kan inte annat än hoppas att han blivit skjuten i benet och därför går på kryckor. elakt mao, men what goes around, comes around, som det så fint heter. )

iaf. åter till resten av dagen.

klockan tickar på och kunderna fortsätter komma. Leveransen kommer och måste plockas in.

vagn jävlen med varorna är givetvis felkonstruerad :rolleyes: och inbrottssäker så, jag får flippen när ja förjäves försöker få loss mittskivan i trä på en sådan där vanlig postvagn. satans helvettes jävla :huvet
Slutar med att ja går in och ber den andra tjejen ta hand om den innan ja totalkrachar den ner för kanten där ute.

HEMGÅNG klockan är nu 19.00 istället för 16.30 då ja skulle slutat

packar väskan, gör en macka, går till hojen....

då är kukjävles nyckeln borta, den har fått ben och sprungit sin kos givetvis, vänder upp och ner på väskan innan ja beger mig tillbaks till jobbet för att leta men hittar den inte. går tillbaks till jobbet men hittar den inte där heller!
bestämmer mig för att käka min macka på jobbet istället för att åka till fiskebäck och avnjuta den, innan jag får ett vredesutbrott :mad:

gissa va nyckeljävlen låg :mad: :brinnerup :huvet :4skrika :machinegu

i väskan så klart....
 

Stones

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Olsfors
Hoj
Fireblade -97 Z750 -09
Kunden kommer in, ställer 10 frågor, han vill ha nått med kalkon, det är han SÄKER på... ställer ytterligare 10 frågor
eller va det kyckling kanske :confused:
ne, det måste vart kalkon, bacon och skinka...
det är han helt övertygad om...
och han vill ha den "tosted"...
det är han återigen SÄKER på.

vi gör mackan, "tostar" den, när den är klar tar vi ut den och då har idiotjäveln hitta nått annat han vill ha och tror givetvis att han ska få det istället när vi redan gjort iordning det han va SÄÄÄÄÄÄKER på att han skulle ha. :huvet

De va jag.:D Va sur du blev. :confused:











Var det ju inte. hehe :tungan
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3091465 De va jag.:D Va sur du blev. :confused:











Var det ju inte. hehe :tungan
Ne, det va tydligen nån från näset.. som hade vunnit robbinson nån gång...


Skiter väl jag i, tänkte jag. satans omoget beteende för att va kändis i så fall... :va

3091382 Den här delen tyckte jag va rolig :) :pannkyss
ja, som ja inte gjort nog med mackor.. men ofta jag orkar göra nånting hemma och släpa fram varenda köksatteralj jag äger och har... (som visserligen först måste diskas :3freak: ) när ja ändå slutligen kommer hamna på pizzerian bredvid i så fall...
 
Last edited:

Henken

Guest
oooh, subway! Vilka minnen :kär Finns inget godare för alldeles för mkt pengar.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top