Spamtråd M+S

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Min dag inleddes med att en sköterska skulle tappa mig på urin och när dom tvättar kuken efteråt så känns det som man blir avsugen ungefär. Kunde dock konstatera att jag fortfarande inte kan få stånd... Hoppas inte det blir permanent :/
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
haha det e samma här... bara kalsonger i soffan och ja..en dusch hade nog inte skadat...

ja du får se om jag kommer..känns sent med tanke på hur mycket min mage skriker efter mat nu....

Ät du nu istället då så får vi se om vi kanske hälsar på Blomman sen ändå och bara tar nåt litet. Om inte annat kan vi ju slänga nåt hårt på henne för skoj skull för att se hur mycket hon skriker :).
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
haha bra då ses vi imorn!:D när öppnar du?

Kl 10. Välkommen

Min dag inleddes med att en sköterska skulle tappa mig på urin och när dom tvättar kuken efteråt så känns det som man blir avsugen ungefär. Kunde dock konstatera att jag fortfarande inte kan få stånd... Hoppas inte det blir permanent :/

Ajdå, låter både skönt och obehagligt på samma gång. Vi får hoppas att dicken repar sig :tummenupp.
 
Last edited:

Dropdead

Guest
Nån som ska med en sväng till rockbaren ikväll då? Jag är SÅ sällskapssjuk/rastlös/uttråkad men alla vänner bangar av en eller annan anledning...:(

Tur att man oftast träffar på folk man känner när man drar ut. :rolleyes:
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
varför satte jag upp mig på övertid .. dumma jag ..
jag vill ju ha sovmorgon imorn ..
jaha imorn så ska jag kliva upp vid 5 å jobba till 14,00
om det e nån som vill åka gratis pendeltåg till kungsbacka pma mig så ska jag fixa det ..
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
när man blir svettig av att försöka få ut det sista i deon.... behöver man köpa en ny då? :va

Hahaha :)!




Jättebra idé att gå ut igår Emil :mad:. Kom hem på tok för sent, på tok för full.


Missade följande moment innan jag slocknade:

Borsta tänderna
Ta ut mina färgade gaylinser (skönt att vakna :näsblod)
Dra ner persiennerna
Kissa
Ställa väckarklockan.

Tur i oturen var att jag vaknade av att det var på tok för ljust samt att jag höll på att pissa ner mig + att ögonen hade svullnat upp likt 2 ballonger....behövde med andra ord ingen väckarklocka :).


Sitter här på jobbet nu, lätt illamående, yrsel samt en go huvudvärk. Har ni tråkigt så är ni välkomna att hälsa på. Jag är troligtvis ganska lättflörtad vad gäller rabatt idag då jag uppskattar sällskapet :tummenupp.
 

Henken

Guest
Jahaja...fin dag :) Köra hoj? Näe, det går inte...städa? Nä, det suger...sola?



Tur i oturen var att jag vaknade av att det var på tok för ljust samt att jag höll på att pissa ner mig + att ögonen hade svullnat upp likt 2 ballonger....behövde med andra ord ingen väckarklocka :).

:D Bättre än väckarklocka!
 
Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Mag influensa eller nån annan spännande sjuk dom från Gott land !

Har inte sovit en blund inatt :sjuk Börjar bli bättre nu dock...
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top