Spamtråd M+S

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Idag är en dag färgad av djup bitterhet och sorg.

Ensam hemma i min mörka vrå satt jag och studerade hårt, verkligen med våld tryckte in olika mattematiska bevis, när jag plötsligt blev nedtyngd av en oerhörd tristess. Det gick inte att lära sig mer för stunden, så var det bara. Jag beslöt mig för att det enda som kunde råda bot på en sådan sak är att surfa lite, vilket jag gjorde. Rätt som det hände snubblade jag över något som fick mig att tänka på flicka(or) och kände att ett smörigt gulligull-sms kunde vara på plats till min dama.

Efter att ha suttit med telefonen i tassen en stund utan att ha presterat något att vara stolt över (bortsett från en stadig salut med aktertrumperten som nästan fick mig att trilla av stolen) fastställde jag att tumhäfta var fallet och att hon nog inte förtjänade ett snuttigt sms trots allt. :mad:
Då kom jag att tänka på en sådan där rolig och bra dansfilm som jag hade sett på nätet, som NiklasL gjorde för ett tag sedan med riktigt schyssta moves och bra mjusikk där han står och skakar i sin hojutrustning. Efter ett snabbt och effektivt sökande så fann jag en tråd här på forumet med en länk till detta mästerverk, sprang och poppade popkårn, hällde upp läsk och bänkade mig framför min massiva 22" superduperflatultrapowerhighdefinitionsuperjättebraiag lcd-monitor av guds nåde för att avjnuta detta. Klickar på länken, och...

Den är borttagen!!1½
De på tuben har alltså tagit bort århundradets mästerverk när det kommer till egenproducerad film. En skam, en besvikelse och en stor sorg för världens folk som nu inte längre kan beskåda denna produkt kommen ur ren genialitet.

Jag är upp rörd.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
:tråkad Ledig dag, och så måste jag vakna tidigt för att släppa in städerskan, sedan sitta och titta på TV i fyra timmar/surfa SH medans hon gör sitt jobb under stort stånk och stön. Sedan får jag dåligt samvete för att man själv bara sitter på sitt feta arsle och försöker hålla sig ur vägen, när jag agantlgen skulle kunna göra allt det där själv, vilket hon nog tycker att jag skulle göra.

Så nu sitter jag har i soffan med datorn i knät och TVn på top gear, med dåligt samvete och vill egentligen bara gå och lägga mig igen, men det kan jag inte för hon håller på att städa i mitt rum...

:dagensilandsproblem
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Den är borttagen!!1½
De på tuben har alltså tagit bort århundradets mästerverk när det kommer till egenproducerad film. En skam, en besvikelse och en stor sorg för världens folk som nu inte längre kan beskåda denna produkt kommen ur ren genialitet.

Jag är upp rörd.

Filmen är borta på grund av att den som äger låten i filmen inte har sålt låten till NiklasL:tummenupp

:Minafilmerfinnsfortfarandekvar:) :gnissla







[YOUTUBE-ID]JkqQeXWS7F4[/YOUTUBE-ID]
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jepp hittade den i nån annan tråd för ett tag sen skrattade så jag trilla av stolen! :tummenupp

Tror den dök upp i samband med att folk diskuterade killen som spelade piano i sin hjälm.

Så var det ja:tummenupp

Kul att folk uppskattar när man bjuder på sig själv:tummenupp :)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jepp hittade den i nån annan tråd för ett tag sen skrattade så jag trilla av stolen! :tummenupp

Tror den dök upp i samband med att folk diskuterade killen som spelade piano i sin hjälm.

Det var nog bikerdance-tråden du såg den i. En liten tävling som Limez anordnade, och han vann... som bästa deltagare utav... 1 deltagare:D

var det väl?:va
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Fredag... jag tjuvstartade med öl i går på "Fridays", ruggigt snygg bartender där förövrigt :drool: (fyllo blomman gav dessutom ut sitt nr på en servett till honom :hihi så vi får väl se)

Ne nu ska det jobbas igen, till kl 15, fyfan va gött :banana
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top