Nu har jag varit och käkat lunch. Tex mex-buffe på backaplanroppmätt
Då kom jag att tänka på att det var där jag träffade, eller iaf såg, Alming första gången![]()
Typisk brunette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag varit och käkat lunch. Tex mex-buffe på backaplanroppmätt
Då kom jag att tänka på att det var där jag träffade, eller iaf såg, Alming första gången![]()
Ledig dag, och så måste jag vakna tidigt för att släppa in städerskan, sedan sitta och titta på TV i fyra timmar/surfa SH medans hon gör sitt jobb under stort stånk och stön. Sedan får jag dåligt samvete för att man själv bara sitter på sitt feta arsle och försöker hålla sig ur vägen, när jag agantlgen skulle kunna göra allt det där själv, vilket hon nog tycker att jag skulle göra. behöver ingen ny mobil![]()
Ett tips från mig till dig: Skaffa ingen ny mobil då.
Den är borttagen!!1½
De på tuben har alltså tagit bort århundradets mästerverk när det kommer till egenproducerad film. En skam, en besvikelse och en stor sorg för världens folk som nu inte längre kan beskåda denna produkt kommen ur ren genialitet.
Jag är upp rörd.
Filmen är borta på grund av att den som äger låten i filmen inte har sålt låten till NiklasL![]()
:Minafilmerfinnsfortfarandekvar![]()
![]()
Du har sett den innan?![]()
![]()
Jepp hittade den i nån annan tråd för ett tag sen skrattade så jag trilla av stolen!![]()
Tror den dök upp i samband med att folk diskuterade killen som spelade piano i sin hjälm.
Jepp hittade den i nån annan tråd för ett tag sen skrattade så jag trilla av stolen!![]()
Tror den dök upp i samband med att folk diskuterade killen som spelade piano i sin hjälm.

: (fyllo blomman gav dessutom ut sitt nr på en servett till honom
så vi får väl se)
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|