Spamtråd M+S

Ja, ja :tungan Men nu har jag varit kass sen i lördags, hela dagarna. Och så är jag inte så illamående...

Ja, jag lägger nog också ner det. Får bli bara vatten i små klunckar lite då och då och så ta några vitaminer elelr nåt. Funkar de med salta björnar, sånna där som finns i askar? :)

Är man magsjuk får man äta vad fasen man vill. :mattias
Huruvida man får behållning och/eller behålla det är en helt annan sak...
Jag brukar köra stenhårt med rostat vitt bröd och vanligt j-a te, det har mamsen lärt mig. Inget pålägg, inget smör och absolut ingen mjölk i teet. På köpet får man en "gratis" slim-n-lift också. Det måste vara så kändisarna gör inför galor och röda mattor. :va

Coca cola ska ju funka mot turistmage iaf, kanske funkar mot läskig magsjuka också?

Är man magsjuk får man äta vad fasen man vill. :mattias
Huruvida man får behållning och/eller behålla det är en helt annan sak...
Jag brukar köra stenhårt med rostat vitt bröd och vanligt j-a te, det har mamsen lärt mig. Inget pålägg, inget smör och absolut ingen mjölk i teet. På köpet får man en "gratis" slim-n-lift också. Det måste vara så kändisarna gör inför galor och röda mattor. :va

Coca cola ska ju funka mot turistmage iaf, kanske funkar mot läskig magsjuka också?

He he, ringed sjukvårdsupplysningen igår och fick reda på vad man skulle äta. Ungefär tvärt emot vad jag hade ätit.
Inget fullkorn, ingen mjölk el kaffe, gärna vitt bröd, kokt ris/potatis, fiskbullar, fisk, fil… Så din mamma verkar ha full koll på det där. Jag äter fiberberikad havregrynsgröt till frukost och sallad till lunch och på kvällen kan jag lätt dra i mig en halvliter mjölk :gnissla Idag började jag med fil och till lunch blev det mest vitt bröd + kyckling med couscous :)

He he, ringed sjukvårdsupplysningen igår och fick reda på vad man skulle äta. Ungefär tvärt emot vad jag hade ätit.
Inget fullkorn, ingen mjölk el kaffe, gärna vitt bröd, kokt ris/potatis, fiskbullar, fisk, fil… Så din mamma verkar ha full koll på det där. Jag äter fiberberikad havregrynsgröt till frukost och sallad till lunch och på kvällen kan jag lätt dra i mig en halvliter mjölk :gnissla Idag började jag med fil och till lunch blev det mest vitt bröd + kyckling med couscous :)

:tummenupp Du är så duktig tjejen...
Nä nu blir det att sluta jobbet för idag och hämta dottern på skolan.

Ha en riktigt trevlig helg alle sammans :banana

He finally made it :rolleyes:

Bifogat

• he finally made it.jpg
    he finally made it.jpg
    9.5 KB · Visningar: 45
tur man har bra bromsar eller djävla lastbilschaffis!

Hur tänker man som chaufför när man istället för att anpassa hastigheten till rådande trafiksituation, väljer att gasa och kasta sig över tre filer?

Helvete vad jag fick stå på bromsen där i vänsterfilen för att inte bli intryckt i mitträcket :mad: Med några ynka centimeter klarade vi oss den här gången tack vare CRV:ns fenomenala bromsar.

Med tanke på att dottern sitter på den sidan i bilen som skulle tagit smällen så hade nog lastbilschaffisen fått uppsöka sjukhus om jag fått tag på honom.

Det sägs att det är lite dålig sikt i vissa vinklar ur en lastbil - tacka fan för det när dom inte ens tittar. En SUV som ligger till vänster, i princip bredvid förarhytten, är inget man missar om man inte har ett gravt synfel.

Nu ska jag ner och styra upp Halmstad, har förstått att det har slappats och slarvats där en hel del.

Dilbert random.jpg

Höll en presentation om simulering idag, givetvis befann sig denna på slajden om slumptalsgenerering.

Polisjakt efter mc-förare
Polisen jagade på lördagsförmiddagen en motorcyklist i stora delar Göteborg. Jakten slutade i Påvelund där föraren körde omkull.Jakten på mc-föraren började på E20 i Lerum. Föraren var misstänkt för trafikbrott men stannade inte på polisens uppmaning. Färden gick sedan i hög fart mot centrala Göteborg via Ånäsmotet och Odinsplatsen. Den fortsatte sedan ut på Hisingen och mot Torslanda. Där vände mc-föraren och körde mot Älvsborgsbron och mot de västra stadsdelarna.

Färden slutade i korsningen Traneredsvägen-Ängskärrsvägen i Påvelund där föraren körde omkull. Han kan ha skadats i samband med omkullkörningen och ambulans kallades till platsen. Vansinnesfärden övervakades av polishelikopter.]

Måste nästan skaffa Mustasch nu, Ralf och gänget var KUUUUUUNG igår!!!
Tjejen har sett dem tidigare men sa ett detta överträffade allt...

:yoparty

Var på bo kasper och hans orkester i kväll och dom var grymma. Nån mer som var och såg dom?

Är det någon som har ett par flyttlådor som man kan köpa/hyra/låna/få så får ni gärna skicka ett snuskigt PM till mig :brynad

vi har en sisådär 20 stycken eller så som du kan få hyra mot att du bär tillbaka dom hit när du e klar med dom.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...